Hoe lang wachten?

Hey lady's!

Ik vraag me af hoe lang jullie van plan zijn om te wachten voordat jullie het vertellen...? Tis maar de vraag natuurlijk of dat zo lang lukt...

...

Ik wil zelf eigenlijk wachten tot ik mn termijnecho heb gehad zodat ik in elk geval A weet hoelang ik werkelijk zwanger ben, en B dat we dan het hartje hebben gehoord...
Maar ik kan wel gillen van blijdschap en heb het idee dat mensen het aan me kunnen zien...
Ik hoop het dus in elk geval nog zon week of 5 a 6 voor me te kunnen houden

hoi eerstekeer,

uiteraard bepaal je dat helemaal zelf. ik ben nu ongeveer even ver als jij.
ik heb het gisteren aan mijn moeder verteld en aan de oom en tante van mark. dat laatste was niet de bedoeling, maar ze wouden mij een alcholische drankje aanbieden en ze namen niet echt genoegen met nee. dus ja, dan sta je met je rug tegen de muur.
wel hebben ze beloofd om het nog even stil te houden. aankomende zaterdag gaan we het aan mijn familie vertellen en ik denk ook binnen nu en 2 weken aan de familie van mijn man. de rest (collega's, buren) vertellen we het pas over 6 weken.

nou bij mij weet mijn omgeving het gewoon. viel ook weinig geheim te houden want volgens mij kunnen ze het aan me ruiken ofzo.

En ja je hebt altijd kans op een miskraam en ik moet zeggen dat ik erg gelukkig was met de steun van me familie toen dat gebeurde. ik persoonlijk moet er niet aan denken om dat alleen te moeten doormaken. ik denk dat het gewoon heel verschillend is bij iedereen. net wat je eigen voorkeur heeft natuurlijk! Als het je maar een goed gevoel geeft toch!

Groetjes
Raya

Wij hebben het aan onze ouders en broers/zussen verteld.
De rest krijgt het te horen na de echo.
Ik heb het ook tegen m'n werkgever moeten vertellen (omdat ik van locatie wilde overstappen vond ik het wel zo netjes om het maar te vertellen aan m'n eventuele nieuwe werkgever)

Wij hebben het ook aan onze ouders en broers verteld. Inmiddels heb ik het ook aan twee zwangere vriendinnen en m'n nichtje (is zelf net bevallen) verteld. Rest zal beetje bij beetje gaan. Liefst na de echt, maar die is pas op 26/8. 21/8 Hebben we familiefeest, dus zal het wel niet geheim blijven.

Collega's krijgen het uiteraard wel pas na de 12 weken echo te horen.

Maakt ook niet uit. Mocht het mis gaan, dan heb je iig genoeg steun van mensen om je heen.

Bij het maken van die intake-afspraak gaf de mijne aan dat ik meteen een echo zou krijgen. Vandaar. Ik ging er niet vanuit, maar ze hebben zelf zo'n apparaat.

Terug
Bovenaan