Hoe lang wachten?

hoi missym,

ook bij mijn intake krijg ik gelijk een echo. althans dat hebben ze toen bij mijn eerste ook gedaan. het was toen wel een inwendige, omdat ik minder ver was dan dat ik zelf dacht.

Heb een afspraak gemaakt vanmorgen bij de huisarts. Kan morgen vroeg direct komen.
Volgens de assistente is de kans groot dat ik ook vroeg een echo krijg omdat ik niet zeker weet dat ik op 5 week zit, kan ook 9 zijn...
Ik hoor het dus morgen.

Eerstekeer
Waarom ga je naar je huisarts? is dat ook gelijk je vk?

MissyM
ik zou het gewoon even navragen... weet je gelijk of je zelf een afspraak moet maken of dat hun dat doen! lijkt me toch wel handig om te weten!

@lilala:
Wij zijn afgelopen mei verhuisd en hebben een nieuwe huisarts, deze had ik nog niet ontmoet, dus Ik wilde graag kennis maken en daarbij heb ik vorige week een keelontsteking gehad en wilde weten in hoeverre dat kwaad kon... Gelukkig gaf de huisrts aan dat zolang ik mn kwaaltjes heb, ik haast vanuit kan gaan dat het nog allemaal goed zit.
Moet nu gewoon ff extra goed om mn weerstand denken...

eerstekeer. ja dat is altijd fijn om even kennis te maken! heb je al een vk gezocht en een afspraak gemaakt?

ik was niet zo slim. heb de afspraak op 31 augustus staan. maar de dag erna word mijn zoontje 4. nu kreeg ik ineens de kriebels van wat als het nou niet goed is met de echo dan heb ik dus de dag erna heel veel verdriet terwijl het juist zo'n belangrijke dag is voor me zoontje omdat ie dan naar de basisschool gaat. Uiteraard net geprobeerd de afspraak te verzetten maar dat kon dus alleen een week later... ja joh dat zie ik niet zitten nog een week langer met de stress. Dus nu ga ik maar een echo bureau bellen kijken of die een echo willen maken om te kijken hoe het met de zwangerschap staat.
spannend weer... hoop maar voor me gemoedsrust dat ze het uberhaubt willen doen.

Wij hebben het aan onze ouders en broers en zussen verteld. En een vriendin die ook zwanger is.
Ik kon het niet voor me houden, en ik vind het fijn dat ik erover kan praten. Zeker na de miskraam van april.

Terug
Bovenaan