Hoe lang wachten?

@ Lilala:
Nee heb nog geen afspraak gemaakt volgens de huisarts was het beter om dat te doen zodra ik een echo gehad heb.Dan weet ik hoeveel week ik ben en dan kunnen we gerichter een afspraak maken... Dus dat doen we volgende week dindag middag direct als de echo goed is tenminste...vind het ergens ook wel eng hoor... voor et zelfde geld valt er een droom in duigen... pff naja we zien het wel... zolang de misselijkheid maar aanhoud dan gaan we dr maar vanuit dat et nog goed zit he...

Ik heb trouwens maandag in een emo bui mn beste vriendin gebeld... ik had het nie meer en moest het echt ff kwijt... Dat luchte behoorlijk op... zij is kraamverzorgster en was dus ook door het dolle heen toen ik vroeg of ze nog een plekkie had in de periode maart / april haha!
Vriendlief vond het iets minder leuk dat ik het verteld heb omdat we in principe hadden afgesproken om het aan niemand te vertellen...
toen ik het uit gelegd had hoe ik me voelde had ie er ergens ook wel begrip voor gelukkig.
En toen ze 'savonds belde om hem te feliciteren ging ie helemaal stralen... haha!

Hoe reageerden de mensen die je het verteld hebt Noord83?

Liefs!

Mijn moeder is nu op vakantie en woont 2 uur rijden bij ons vandaan, maar zodra zij terug is (over twee weken) ga ik het haar en mijn zusje vertellen. Ik zit dan in de 6e week. Voor die tijd vertel ik het 1 van mijn beste vriendinnen, zij heeft zelf twee kinderen (pas bevallen) dus ik wil heel graag met haar alles bespreken, zij weet ook dat ik gestopt was met de pil. Ik denk dat ik haar volgende week bel (eind 5e week).

Hoe hebben jullie het eigenlijk verteld?
Ïk zit eraan te denken om voor mijn moeder en zusje een klein kadootje te halen waaruit blijkt dat ik zwanger ben (een mok met super oma o.i.d)

Wij zijn dr nog niet uit hoe we het gaan vertellen...
Mijn zus had van de eerste voor ons een fotolijstje met een gedichtje dr in waarin stond dat ze zwanger was en dat het lijstje bedoeld was voor de eerste foto van de kleine spruit zodra die geboren zou zijn... bij de zwangerschap van de 2e had ze haar zoontje een tshirt aangedaan met de tekst...
straks speel ik niet meer in mijn "eend" tje... Was beide erg leuk...

hoi dames,

ik heb voor esmee een tshirt besteld met op de voorkant de tekst: geef mij maar een dikke kus... en dan op de achterkant: want ik word grote zus.
als het goed is komt hij vandaag binnen en dan krijgt ze hem vanavond al aan.
mijn schoonmoeder is namelijk vandaag 5 jaar geleden overleden en gaan vandaag naar de plek toe waar haar as uitgestrooid is.
dus om het toch nog een beetje een 'feestelijk' tintje te geven.
ben nu al bang dat ik ga huilen als we daar met zijn allen staan.
moest vanmorgen zelfs huilen op het kdv omdat ik esmee huilend moest achterlaten :). die hormonen ook

Kreeg net telefoon van mn zusje... Ze is zwanger... hahaha! bijna 9 week! lol... Dat is wel heel grappig... was erg blij dat ze me het aan de telefoon vertlde en niet hier want als ze mn gezicht had gezien... nou dan had ze het vast geweten dat ik ook in verwachting ben! Pff.. moeten we waarschijnlijk in de zelfde periode bevallen hihi!

lijkt me wel leuk om samen met je zus zwanger te zijn. bij mij gaat het niet gebeuren. mijn oudste zus is net 5 maanden geleden bevallen van een dochter (en heeft al een zoontje van 7) en mijn tweelingzus gaat 22 april trouwen en ik verwacht niet dat ze voor die tijd zwanger wordt. al zou ze wel willen

he hallo dames,

wij hebben het bepaalde familieleden en collega's het wel laten weten. Vorig jaar hadden we een miskraam en toen hadden wij ook veel steun uit onze omgeving. Lastiger is het om bepaalde vrienden/kennissen te vertellen- dat stellen we dan misschien ook even uit. Ach, iedereen mag het wat mij betreft wel weten, we zien wel het schip strandt en gaan ondertussen maar uit van het beste!

gr. aukus

Terug
Bovenaan