Hoe leer je baby in bedje te slapen

We zijn nu in het zkh omdat ze is afgevallen. Ze gaan kijken naar de voeding en eventueel onderzoekjes. Daar zit ik ook mee

Ah wat vervelend zeg! Hopen dat er snel duidelijkheid komt hoe het komt.
Blijven praten is heel belangrijk. Onze zoon heeft de eerste weken nauwelijks in zn eigen bedje geslapen. Ze hebben nog zoveel geborgenheid en liefde nodig. Knuffel!

Ag germ 2,5 week. Maak je niet druk joh! Kind is net uit je buik en wil gewoon  dicht bij mama zijn. Niks is natuurlijker dan dat. Ik heb de eerste 3 maanden overdag de baby altijd bij mij laten slapen in de draagzak of gewoon op de bank. Bij ons ging dat vanzelf na 3 maanden was hij daar ineens toe aan in bed slapen . Wat wel hielp is dat we het overdag net zo donker maakte als de nacht dus rolluiken dicht. En verder..  toch van proberen te genieten want heel gauw willen ze niet meer bij je liggen en ga je het missen. 

Hii,

Mijn kleine man heeft denk ik zeker de eerste 8 weken alleen maar bij ons geslapen. Hij wilde niet in zn bed, wieg en box. De wandelwagen wel maar zodra ik stopte met lopen begon hij te gillen. Ik vond dat heel intens en zwaar maar ik heb er vooral geprobeerd zoveel mogelijk van te genieten. Het gaat nu langzaam beter. Deze week heeft hii voor het eerst een hele nacht in zn wieg (co sleeper) geslapen! En hii doer dat niet elke nacht meestal de eerste twee rondes. Ook in de wandelwagen slaapt hij nu langer ooi als ik gestopt ben met lopen :).
Jou kleine meid vind het waarschijnlijk allemaal nog een beetje spannend en eenzaam zonder jou en heeft jou nog veel nodig.

Succes en sterkte. X

Terug
Bovenaan