Hoe ligt jullie kleine????

Hey,

Ik weet wel dat het nog alle kanen op kan met de ligging van onze kleintjes, maar ik was gewoon benieuwd hoe het bij jullie is?

Ik ben vanmorgen weer op controle geweest. Alles was helemaal goed met ons kleine meisje. Ze ligt alleen nog steeds over dwars. Dat doet ze nu al een hele tijd. Het zal bij ons geen problemen opleveren, want ze zal toch met een keizersnee worden gehaald, of ze nou draait of niet.

Hebben jullie ook dwars-, stuit- of gewone liggers?

Groetjes Claudia

Onze kleine draait telkens enorm. Vanmiddag weer naar de vk, dus dan zullen we het horen. De oudste lag de hele tijd met z'n hoofd naar onderen, maar daalde pas tijdens de bevalling in.

Groetjes,
Nelly.

Hoi, hoi,

Onze kleine meid ligt nog dwars...althans, dat was de laatste keer bij de vk zo.
Nu voel ik ook regelmatig nog schoppen in mijn zij.

Onze zoon daalde pas heel laat in. Ben benieuwd hoe dit kindje dat gaat doen ;-)

Liefs, Billie
28w4d

Ook hier een dwarsligger, alhoewel er flink beweging in zit en ik af en toe het idee heb dat onze kleine man aan de wandel is. Maar ik voel voornamelijk beweging in mijn zij.
We wachten maar rustig af. Bij mijn vorige zwangerschap lag Its een hele tijd in stuit, hij draaide pas rond de 33 weken. We zien het wel, ik maak me er niet druk om.

Groetjes,

Suus

Ik heb er op dit moment geen idee van, ze is sinds gisteren gedraaid!
ze lag mooi met dr koppie beneden en dr voetjes onder mijn ribben, maar nu voel ik haar niet zo veel schoppen, wel bewegen en schoppen meer van binnen! ik denk dus dat ze helemaal anders ligt of met dr kontje onder mijn ribben.
ach volgende week weer controle, we zullen zien!

Liefs Jenny (29 wk)

Hoi hoi,

Bij mij ligt de kleine meid eigenlijk steeds met haar hoofdje netjes beneden. Tot nu toe in ieder geval iedere keer bij een controle. Ik voel dus ook steeds bovenin de meeste beweging, wat als klein nadeel geeft dat er af en toe flink tegen mijn ribben aan geschopt wordt... maar dat neem ik graag voor lief!!!
De oudste twee deden dat ook steeds en die zijn ook netjes met hun hoofd ingedaald aan het einde van de zwangerschap, ik heb dus goede hoop dat dit kleine meisje dat ook zal doen.

Groetjes, Michele (29+3 van de 3e)

Onze meid ligt al vanaf de 20 weken echo met iedere controle met haar koppie omhoog, en dan onder mn rechter ribben. Mn ribben voelen ook behoorlijk pijnlijk ondertussen (alleen rechts dan he)
Met haar billetjes ligt ze links onder!! Gewoon lekker scheef dus.

gr. Peet
(29+4 wk)

Terug
Bovenaan