Hoe ligt jullie kleine????

Vandaag weer op controle geweest bij de geinige loog. Onze meid ligt half over dwars en half in stuit op dit moment. Ik zeg zelf blijven liggen zo. Het wordt toch een keizerlijke snee.

Claudia

Vandaag bij de vk geweest. Onze kabouter ligt nu goed.

Ik kreeg vandaag ook anti-D. Dit is sinds kort ook voor rhesusnegatieve zwangeren die
een 2e of volgende kind verwachten. Voorheen was dit alleen bij je 1e zwangerschap maar nu doen ze dit dus iedere keer.

Hoi,

Ik ben donderdag naar de vk geweest en onze kleine ligt keurig met het hoofdje naar beneden en is zelfs al aan het indalen!
Groot nadeel hiervan is dat ik enorm veel last van bandenpijn heb met name als ik veel moet bukken.
En nu maar hopen dat het koppie niet klem ligt. Onze laatste dochter had zo'n poos klem gezeten dat haar ene oortje 1 cm verder naar achteren stond. (een heel vreemd gezicht als je haar hoofd van bovenaf bekeek)

Groetjes,
Els 30w2d

Hoi allemaal,

Bij mij gelukkig ook alles goed. De kleine ligt met het koppie naar beneden en is al helemaal ingedaald en het hoofdje lag vast. Niet gek dus dat ik zo ontzettend vaak moet plassen, soms pijn in mijn schaambot heb en soms niet meer rechtop kan zitten omdat er dan iemand protesteert daar beneden.
Vinden jullie ook niet dat die kleine zo ontzettend groot wordt?! Heb het gevoel dat mijn buik al helemaal vol is, maar hij/zij zal toch echt nog flink gaan groeien de komende tijd...
Groetjes, Irene (31+6)

Hoi hoi,

Bij mij ligt de kleine meid al tijden met haar hoofdje netjes naar beneden, geen gedraai in mijn buik. Wel heel veel beweging hoor... voetjes, knietjes e.d. krijg ik met regelmatig lekker tegen mijn ribben aan de linkerkant gedrukt.. ha ha.
Ze is nog niet ingedaald, maar het is de derde zwangerschap dus dat is niet zo vreemd. De vorige keer moest ik zelfs tot een week voor de uitgerekende datum plat als mijn vliezen zouden breken omdat haar hoofdje nog niet was ingedaald. Pas in de laatste week daalde het hoofdje in... net op tijd!

Groetjes, Michele (33+4 van de 3)

Hoi Claudia!

Hier nog eentje hoor! Onze meid ligt ook in stuit bleek vandaag en gisteren! Hoop ook dat ze nog draait....
Heb nog wel aardig wat vruchtwater.

Liefs!
Billie

Hallo allemaal,

Ik ben nu 32 weken en 3 dgn en kleintje hier ligt er al helemaal klaar voor, ingedaald en al en da's te merken.
Ik loop niet meer, maar waggel
Als   dit wil zeggen dat kleintje met 37 weken al ter wereld wil komen, van mij mag het!!!
Maar helaas, uit ervaring weet ik dat dit helemaal nix betekend, m'n zoon lag ook al met 32 weken ingedaald, dusssss.

angela

Terug
Bovenaan