Hoe merkte jullie dat jullie zwanger waren?

Hadden jullie buikpijn, meteen misselijkheid, of wat voor andere dingen merkten jullie?

Lees in verschillende boeken/fora dat mensen het vanaf dag één voelden?
Ik zit nu één week voor mij NOD, en ik voel natuurlijk weer vanalles, maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen,

Ben zeer benieuwd wat jullie voor dingen voelden en vanaf wanneer?

gr. Debbelientje

Hoi,

Ik had last van pijnlijkere borsten, maar had niet duidelijk het gevoel dat ik zwanger was. Het kon nl. ook op een komende menstruatie duiden. En dat is met veel kwaaltjes. Het kan een zwangerschap betekenen maar ook een voorbode van je menstruatie. Hoe moeilijk het ook is, je kunt alleen maar zekerheid krijgen als je een test doet over een week, mocht je nog niet ongesteld zijn.
Sterkte en hopelijk ben je zwanger!

Groetjes van Corina
33+5wkn van de 2e

ik 'wist' het gewoon. tja klinkt heel gek maar bij de 1e kwam het als een totale verassing dat het gelukt was en nu bij de tweede tja dan ga je terug denken aan de vorige keer. niet dat het allemaal hetzelfde is maar de herkenning was er wel.
veel succes

inge

Hoi,

Ik was vreselijk misselijk, had het koud (nog steeds), was enorm moe, de huisarts dacht nog in eerste instantie dat ik de griep had.
Maar ik moest toch nog even een test doen, en toen kwam ik er achter dat ik zwanger ben.

Ik zou als ik jou was nog even wachten met testen tot na je menstruatie en dan de test doen.
Het kan altijd nog zo'n test.

Heel veel geluk,

groetjes patricia
8 weken van de 1ste. nog erg pril.

Hallo Debbelientje,

Ik merkte het niet door de ''zwangerschapskwaaltjes''.
Ik wist het al met 4 weken, ik had gewoon een apart gevoel in me buik en toen wist ik dirict :ik ben zwanger!
sorry dat ik je niet meer erover kan vertellen.
ik hoop dat je zwanger bent, we horen het nog van je.

succes!

Ik heb maanden door het ontpillen alle denkbare klachten gehad elke maand in de week voor NOD (zere borsten, aankomen, moe etc etc) dus ik dacht elke maand NU is het gelukt. Toen ik me een keer maand gewoon "normaal" voelde was ik opeens zwanger.

Je wilt het niet horen, maar je NOD afwachten en een test doen is het enige wat je kunt doen. Qua kwaaltjes is er geen peil op te trekken.

Hey,

Ik wist het omdat een kat die nooit op schoot komt nu 1,5 uur op mijn schoot lag (tot ik 'm eraf gooide om te gaan koken). Dit was de dag van de bevruchting als ik dat terugreken.
Andere klachten waren dat ik me niet lekker voelde, moe was/ben en veel kramp had in mijn onderbuik. Mijn borsten waren net als anders pijnlijk maar nu ook erg gespannen alsof ze opgevuld zijn. De laatste week kwam ook een andere kat erg veel op schoot liggen terwijl die normaal de voorkeur geeft aan mijn man als dat mogelijk is.
Durfde er niet op te hopen, werd namelijk de 10de maand met weer andere klachten, maar had toch het geveol dat dit anders was. Heb ook 3 dagen voor mijn NOD een test gedaan: positief!

Succes met afwachten en ik hoop dat het positief is.

Terug
Bovenaan