Hoe merkte jullie dat jullie zwanger waren?

Hi Debbelientje,

Ik "voelde" dat ik zwanger was, maar zeker kon ik het niet weten. Het zou kunnen, maar we hadden niet geklust op het moment dat mijn eisprong was (achteraf las ik dat de eisprong in 90% van de gevallen helemaal niet op de helft van de cyclus was). Een maand eerder had ik dit gevoel niet, maar omdat ik aan de anti-biotica moest heb ik twee dagen voor mijn NOD toch wel een test gedaan. Nu had ik de test eigenlijk niet nodig. We waren op vakantie en ik wist het gewoon, maar geen kwaaltjes, die kwamen pas bij 6 weken.

Toch maar een test gedaan, want ja, je wilt wel zeker weten waarom je niet ongesteld wordt. En het bleek raak.

Gr. Tamara.

Bij de eerste 3 wist ik het op de een of andere manier, maar de standaard kwaaltjes had ik juist niet! Hooguit ietwat kramperig zwaar gevoel onderin. Bij deze zwangerschap voelde ik helemaal niets, zelfs niet het idee dat het raak zou zijn. Maar na 2 dagen overtijd toch maar eens gaan testen, en inderdaad. Raak.

Het uitblijven de mesntruatie en de test!
Echt totaal geen andere kwaaltjes.
Die test heb ik in de aanloop naar de 1e echo dan ook meerdere keren herhaald.
Ik kon het niet geloven!

ook bij mij alleen maar doordat ik niet op tijd ongesteld werd en dat word ik eigenlijk altijd. Drie dagen later een test gedaan en positief. Maar dat verwachte ik toen eigenlijk ook wel omdat ik nooit overtijd ben.
Bij mij komen de kwaaltjes altijd pas met onmgeveer 6 weken, dus.

Afwachten maar!! Hopen dat het raak is.

ik moest naar hetziekenhuis om een foto bij de kaakcirurg te maken,ik stond in zo'n hokje mijn oorbellen uit te doen,en zag ineens een poster van een kindje in de baarmoeder,met een grote rode streep erdoor heen,zit ik in je buik,maak dan geen foto...of zoiets stond erbij.
ik liep dat hokje uit en zei tegen de persoon die een foto moest gaan maken,misschien is dit bij mij wel het geval,dan mag je naar huis zei de dokter,en zien we je over 9 maanden wel.thuis heb ik een test gedaan en jeahhh positief,ik was toen al 3 maanden zwanger en had nooit iets gevoeld,ook gewoon elke maand ongi geworden tot 6 maanden zwangerschap aan toe.
bij mij was het dus moeder der natuur die me een ingeving gaf.

nu denk ik elke maand van alles te voelen,maar is het al 2 jaar niets :-(

Ik had vanaf de eisprong lichte pijnlijke borsten wat steeds erger werd maar ik wilde mezelf niet blij maken, dus ik dacht dat ik gewoon vroeg ongie zou worden. 3 dagen na mijn NOD testte ik superpositief. Ik bleek later ook 5 dagen langer te zijn dan is dacht. Ik had een vroege eisprong gehad en wist dit zelf niet. wij waren gewoon om de 2 dagen gaan vrijen na mijn ongie dus ik wist wel dat we het ei niet konden missen zo....

Hopelijk ben jij ook snel zwanger... succes!

Terug
Bovenaan