Hoe merkte jullie dat jullie zwanger waren?

Hey
Mijn eerste zwangerschap was niet gepland dus was ook niet bezig met nodige kwaaltjes,wel hadt ik 1 dag voor mijn NOD gevoelige borsten toen dacht ik nog even van:ik zal toch niet zwanger zijn?maar niet meer aan gedacht.ik werdt niet ongesteld de volgende dag en 3 dagen later positieve test met alleen wat gevoelige borsten,verder in de zwangerschap geen kwaaltjes meer bijgekomen op wat krampjes na dan
groetjes jootje

Ik had erg gevoelige borsten. Was pas net met de pil gestopt, dus mijn cyclus moest nog opgang komen. Heb 15jr de pil geslikt, ik verwachtte niet dat het in 1mnd "ff geregeld" was. Ook had ik veel stress op het werk en dit werkt natuurlijk niet echt mee om zwanger te raken.
Ondanks dat ik zo'n last van mn borsten had werd ik ongesteld, welliswaar zeer licht en maar een paar dagen.. 5wkn na deze menstruatie heb ik een test gedaan. (omdat ik dus niet opnieuw ongesteld werd, nogsteeds gevoelige borsten had en ik had ook een voorgevoel. Ik dacht nog toen ik de week ervoor tv zat te kijken en een brok in mn keel kreeg, om iets heel onbenulligs, zou het zover zijn?)
De test is positief! Volgens deze berekening ben ik nu 5wkn +4dgn.
Maandag afspraak bij de verloskundige. Ben erg benieuwd, ik twijfel nu of ik niet al een paar weken verder ben... maar we zullen zien. Ga mijn twijfel wel aangeven bij de vk. Heb verder eigenlijk geen klachten, ben alleen moe. Maar heb nu 2wkn vakantie, dus kan lekker uitrusten.

Hallo!

Ik had het een beetje door in de 6e week. Ik ben namelijk heel erg onregelmatig ong. En mijn vriend, nu ex, zei tegen me, sas je hebt een rond buikje en je borsten groeien. Naja, en toen bleek ik dus zwanger te zijn. hele apparte ervaring. Was namelijk twee jaar lang bezig geweest met toen mijn vriend en het lukte niet. En nu, eigenlijk door meer foutje ben ik zwanger! Ik hoop voor je dat je droom snel in vervulling mag gaan en hopelijk is het al zo!!

Groetjes saskia

Ik ben er gisteren achter gekomen door een test want ik voelde me ook niet anders.
Heb wel wat last van mijn darmen maar gaf het vele eten op de vakantie de schuld.
En idd mijn katten lijken aanhankelijker maar ook dat kan komen omdat we twee weken weg zijn geweest.
Ik moet wel zeggen dat ik al een week lang alles uit mijn handen laat vallen, of dat er mee te maken heeft?
Maar misschien heeft dat meer te maken met zenuwen.

By the way: mijn eerste test, 1 dag nadat ik ongesteld had moeten worden, was negatief.

Zegt dus niks! Succes!

Terug
Bovenaan