Hoe naam schrijven

Leuke naam!! Ik zou voor job gaan omdat dat net wat zachter vind klinken in de uitspraak dan met een p op het eind! 

[quote quote=10229474]Ik zou deze oubollige ongeïnspireerde naam helemaal niet kiezen, maar als je het toch doet kies dan voor de hippere variant: Jop.[/quote]
Wow! Wat ben jij een naar mens! Bah bah!
Ik vind Job/Jop een hele leuke naam. Helaas vindt mijn man het niets. Ik zou het schrijven als Jop ivm het Engelse 'job'. Job is een Bijbelse naam. Als dat een reden is voor de keuze van de naam, dan zou ik wel Job schrijven trouwens.

Job is de manier waarop je het origineel schrijft. Ik denk dat als je voor Jop kiest, veel mensen zijn naam verkeerd schrijven. En dat vond/vind ik persoonlijk zelf altijd vervelend bij mijn eigen naam. ?

Oei, ik ben dus ook in de minderheid :D. Either way, het is een leuke naam hoor :). Al denk ik dat het sowieso vaak zal misschreven worden, niet veel mensen verwachten denk ik dat je de naam effectief als Job moet schrijven.

Wat voelt zelf beter als jullie de voor en nadelen bespreken?
Ik ken 1 Jop, verder ook alleen Job. Maar, beide zijn super leuk! Ik zou zelf Jop kiezen omdat dat inderdaad wat moderner is. Onze zoon heet Twan, dat was vroeger ook alleen maar Toine, maar wij wilden ook liever wat moderner. Succes met de keuze!
En Noëlle, niet iedereen hoeft supersonische eigen verzonnen namen te kiezen waarvan men denkt, wat is dat nou weer. Juist leuk dat het niet altijd zo popiejopie hoeft! En reageer anders gewoon niet. 

Terug
Bovenaan