Hoe oud mama van eerste kindje?

Hallo allemaal,
Ik ben nu 34 en mijn vriend 37.
Het wordt ons 1e kindje.

Groetjes Corina

27 bij de eerste, 29 bij de tweede en als ik nu binnen 2 maanden zwanger wordt 31 bij de derde.

groetjes diedoes

Hoi

Ik ben nu 25 jaar oud en ruim 4 weken zwanger van mijn eerst kindje.

Groetjes Natalie

quote: Essy82 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2008 22:14:00'));

Hallo,

Ik ben heel erg benieuwd hoe oud iedereen is die op dit moment zwanger is van hun eerste kindje. Of hoe oud jullie waren toen jullie eerste kindje geboren werd.
Ik ben op het moment 25 en 26 als het kindje geboren wordt. (Mijn vriend is 30 als het kindje geboren wordt).

Essy

hallo,

Ik ben 35 en zwanger van mijn eerste kind en 36 als hij of zij geboren wordt.Klinkt oud maar zo voelt het niet. Ik heb toen ik 10 jaar jonger was, geen dag gedacht dat ik toen toe zou zijn aan kinderen. Andere dingen waren belangrijker op dat moment. Nu rust in het leven en toen aan deze grote verantwoordelijkheid.
groeten

quote: y1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2008 14:20:25'));

Ik ben 35 jaar en net voor de eerste keer zwanger. Ik ben 36 als het geboren wordt. Best oud , he?!  

nou valt mee hoor, ik ben ook 36 als onze eerste geboren wordt. Vindt jij het een probleem dat je boven de 35 ben?

groet

Ik ben 21 en mijn man is 24. we zijn waarschijnlijk net 22 en 25 als onze 1e word geboren.

nu al zin in:)

liefs bloem, 15+4

hallo,
ik was 24 toen ik zwanger raakte en 25 bij de geboorte van onze eerste vent.
en nu ben ik 15 weken zwanger van de tweede mop en 26.
mijn man is 1 jaar ouder...
groetjes en voor alle zwangere geniet er van.

i was 23 toen ik zwanger werd van de eerste.
Ik ben u 26 en ruim 7 weken zwanger van nummer 2

Terug
Bovenaan