Hoe oud mama van eerste kindje?

Ik ben 24 en mijn vriend is 26 (tot op de dag precies 2 jaar ouder).
In oktober verwachten wij ons eerste kleine spruit. Als het kindje mooi op tijd komt (volgens mijn eigen berekening) zijn we nog 24 en 26.
Als het een week later besluit te komen dan zijn we 25 en 27. Het zou natuurlijk een mooi verjaardagscadeau zijn voor ons beiden.

Ik ben net 31 en nu 6 weken zwanger. Als alles goed gaat, komt het in oktober. Mijn vriend is dan net 32. Tegenwoordig vrij gemiddeld toch?
Groetjes, Wen

Ik ben 23 en mijn man wordt bijna 28 jaar. Ik ben nu inmiddels 17 weken in verwachting van ons 1e wonder! Het lijkt me geweldig om jong moeder te zijn! :D

Liefs Koekeltje

Hallo

Ik was 27 toen ik zwanger was onze eerste kindje en mijn man was 36, met de tweede was ik 30 en mijn man 39 en nu ben ik 35 en mijn man 44 als nummertje 3 komt.

Groetjes Frida

Allemaal jonge mama ´s!
Ik was 22 bij m ´n 1e dochtertje, bijna 25 bij dochtertje 2 en nu 28 jaar en 37 weken zwanger van dochter nummertje 3.
Gr.Missmama.

Hey,

M'n eerste antwoord hiero! hihi...

Ik ben nu 26 en als het allemaal goed verloopt ben ik net een klein maandje 27 als die kleine komt... Mijn vriend is net 30 geworden dus die is dat in augustus nog steeds

ik was 22 toen ik beviel van mijn eerste kind en ben nu zwanger van de tweedeen ben 25 geworden dus ik ben 25 als de tweede zich aanmeld

Hoi,

Ook ik was 25 jaar toen ik zwanger raakte van mijn eerste zoon Mike en 26 toen hij op 8-11-04 werd geboren. Op mijn 29e werd ik voor de tweede keer zwanger en toen Brian op 25-07-07 werd geworden was ik net enkele maandjes 30!
Ik vond het een mooie leeftijd om kinderen te krijgen. Geniet ervan!!!

Groetjes,
Achnita  

Terug
Bovenaan