Hoe oud mama van eerste kindje?

Bij de geboorte van ons zoontje, jaar terug, was ik nog net 33jaar en de papa was 36jr.
Leuk item!!
Groetjes, mira

hoi

ik was 21 toen ik zwanger was van de eerste
ik ben nu 30 bij de 2de
het verschil met toen is dat ik achteraf gezien heel makkelijk dacht zo van dan wordt je zwanger ga je even bevallen(foute inschatting duurde 44 uur)
nu ben ik me er veel meer van bewust dat het mis kon gaan en nog steeds kan gaan volgende week 20 wk echo ben door allerlei verhalen hier
toch wel een beetje onzeker en bang dat het toch niet helemaal inorde is
ik zal blij zijn als het de 16de is geweest

liefs ilona

ohja mijn vriend is even oud als ik en ook de papa van de eerste

Hoi,

Ik ben pas 30 jaar geworden, ik verwacht mijn kindje, uitgerekend op 22 maart 2008, samen met mijn man. Mijn man is 29 jaar oud.
(altijd droomwens gehad VOOR mijn 30e jaar moeder worden, dus net op nippertje, ben zo blij!!!)... Nog 6 weken werken, dan ga ik met zwangerschapverlof.... wat gaat de tijd snel voorbij joh... Bij jullie ook he?

Groetjes, Pauline

Hoi hoi,

ik ben 23, wordt in maart 24 en ben 3,5 week geleden bevallen van mijn eerste dochter.
Als we voor twee kindjes gaan, willen we hieraan vrij snel beginnen, maar concrete plannen zijn er nog niet.

Liefs,
van ons...

Hai hai,

Wij zijn alletwee 29 als onze eerste geboren gaat worden!!

Liefs Anouk,
34 + 1

me eerste kindje komt net rond me verjaardag, dus kan 19 jaar  zijn maar kan ook 20 jaar dan  zijn als me kindje geboren wordt.
me vriend is wel 34 als ons kindje geboren wordt.

groetjes margo

Wij waren allebei 21 toen ons dochtertje geboren werd en we zijn opnieuw in verwacting en als die geboren word zijn we allebei 22!

Terug
Bovenaan