<p>Goedemorgen iedereen, </p><p>Wij weten nu sinds een kleine week dat we een kindje mogen verwachten, allemaal nog heel pril! Het is ook onze eerste zwangerschap en heb dus ook 1001 vragen. Heb het al aan 1 vriendin verteld waar ik wel terecht kan en morgen gaan we het aan onze ouders vertellen... </p><p>Ik vind het ongelooflijk spannend, maar ben tegelijkertijd super onzeker, ik denk vooral omdat ik wel wat last heb van krampjes in mijn onderbuik, maar tegelijkertijd ook wel pijnlijke borsten (vooral als ik eraan kom), soms wat misselijk en vooral toch wel moe. Ben normaal super sportief, loop 3x per week en geraak nu na een werkdag met moeite de zetel uit.. Bij mensen nog herkenbaar?</p><p>Hoe overleven jullie tot die eerste echo? Deze moet nog ingepland worden bij ons, maar ik schat dat we ten vroegste binnen 3 weken kunnen gaan. Hoe houden jullie zich bezig ondertussen? Want er gaat zoveel door mijn hoofd, bang dat het ook mis gaat gaan, dat lees je ook vaak... Testen jullie nog ondertussen? Ik doe dit nu nog wel omdat het me wat houvast geeft...</p>