Hoe overleven tot die eerste echo... :-) Zoveel vragen...

Oh inderdaad allemaal zo herkenbaar!
Dikke proficiat aan jou! Zo spannend hé ?
Wij hebben op 24/02 een afspraak, ik ga wat dingen zoeken om mijn gedachten te verzetten, al een geluk zijn de werkdagen goed gevuld en de weekenden ook ? nu het proberen wat los te laten.
Ga jij in tussentijd nog testen? 

@fieke
ah leuk! Bij ons ook de eerste. 
Je weet dan totaal niet wat je moet en kan verwachten hè. 

In heb 28e eerste echo staan. Vanochtend gebeld met VK. Jij dan?
Ben met name echt klacht gefocust. Vandaag wat minder buikpijn en dan stress. 

Hahaha ja precies! Laten we maar gezegend zijn met dit, ik lees dat het in week 6/7 erger kan worden, dus laten we het ervan nemen.

Sporten gaat tot nu toe ook nog, ik heb wel minder energie (ik doe 3/4x per week kracht/cardiotraining via Sweat) benieuwd of dat nog gaat met misselijkheid..

Fijn dat de afspraak staat, iets om naar uit te kijken! Heb je het inmiddels al aan andere mensen laten weten dat je in verwachting bent?

Gefeliciteerd!!
Het wachten blijft ontzettend spannend natuurlijk, maar testen heeft absoluut geen zin eigenlijk. Stel, wat ik niet hoop, dat het misgaat kan het dagen/weken duren voor het hcg hormoon uit je lichaam is en tot die tijd test je positief.
Probeer met je partner te genieten van de komende weken met jullie geheimpje en die weken vliegen op een gegeven moment echt voorbij

Ja ik ga het proberen los te laten :)
Wij hebben het gisterenavond tegen onze ouders gezegd, waren wel wat emotioneel en ik ook dan! 
Was er super moe van! 
Ik word vooral misselijk/onwennig als ik precies te lang wacht met eten, hebben jullie dat ook? 
En de krampen/zwaarder gevoel in buik vooral als ik in de zetel lig of in bed...
Hebben jullie het al tegen mensen verteld?

@Fieke 
Mooi moment! Nee, kan niet wachten maar willen het pas doen na de eerste echo. Goede vrienden van ons weten het al wel. Kwamen hier eten en bleven maar vragen of ik echt geen wijntje wou (ben een echte wijndrinker in gezelschap). Ik kleurde rood toen en het scheen dat mijn man en ik elkaar ook gekkig aankeken toen ik zei 'nee hoor'. Ook zei ze dat ze het al gezien had aan mijn gezicht en houding (heeft ze vaak goed). Ze wisten genoeg en zeiden gefeliciteerd. Moet nog even aan mijn act werken dus ?

@AnnaPM snap ik! heb ook even getwijfeld, maar vooral mijn mama had het wel al wat door :). Ik heb ook niets moeten zeggen, ze zag het gewoon aan mijn gezicht en begon toen van emotie te huilen.

Terug
Bovenaan