hoe "zien" we elkaar?

A

Anoniem

Guest
Haha Susan, heb ff je idee gepikt.

Als je zo via internet met wat mensen kletst vorm je een beeld van elkaar, niet zozeer uiterlijk maar meer wat voor een type mens die ander is. Bijv. erg huishoudelijk, modern of juist ouderwets. Als we elkaar dan ontmoeten blijkt het soms helemaal te kloppen, of juist absoluut niet. Ik heb het zelf als je foto's ziet van iemands interieur, blijkt iemand ineens heel anders te wonen dan je gedacht had, of het klopt juist helemaal.
Zo heb ik bijvoorbeeld bij Stephanie (toulouse) het idee dat haar huis weinig poespas heeft, geen frummeltjes en kleedjes, maar modern strak en rustige kleuren. En ze eten vast ook nooit gekookte witlof met een gehaktbal. hahaha geen idee hoe ik er op kom, maar goed.
En bij Tess84 zie ik voor me dat er altijd een grote berg strijkgoed ergens ligt te wachten, maar ze speelt liever met tyche haha.
Hebben jullie ook van die "vooroordelen"?

Ajuus, ilja

O ja, een heeeeleboel! Ik ga d'r 's een paar neerpennen. Daarbij voorop: ik ben niet de persoon om op deze manier mensen een verpakte belediging toe te schuiven, dus als je het niet leuk vind ... excuseeeeee.

Uh,
Pauline, tsja, dat zijn geen vooroordelen, ik ben er al geweest en weet een beetje hoe ze ik. Maar het is altijd gezellig in huis (opgeruimd of niet). Eerst de leuke dingen doen en als er nog wat tijd overblijft dan gaan we (misschien) wel 's wat opruimen en strijken..

Ilja:
Jij zit de hele dag op je mooie veranda te kijken naar hoe max door de tuin heen banjert. Vervolgens zet je het op een rennen om die kleine boef eens in z'n kraag te pakken. Eten? .. Oeps is het al zo laat.... uh, ligt er nog wat in de vriezer? Nee?...PIZZA!!

Annet:
Heb al eens een foto gezien, maar volgens mij verft zij haar huis ieder seizoen een andere kleur. En dan bedoel ik ook een KLEUR (knallie rood, gifgroen, aquablauw, Paars met gouden vlekken erop). Verder hangt haar huis vol met geknutselde dingen. Huishouden? Ik denk wel dat ze haar best doet, maar Stef doet z'n best om dat weer om zeep te helpen. Als Arno thuiskomt gaat Arno altijd lekker met Stef aan de gang en probeert Annet nog te redden wat er te redden valt.

Sandra (van Nick en Tess):
HEt is daar altijd lachen. Alles mag en alles kan! Of het huishoudelijk helemaal verantwoord is weet ik niet, maar de kids zullen later zeggen dat het altijd gezellig was!

Stephanie (uit Israel):
Is volgens mij een vrouw/meid met een open blik op de wereld. Een beetje een vrije opvoeding. Volgens mij (kan me geen foto's herinneren) hebben jullie ooit een zooi meubels gekregen van familie en vrienden en ben jij daar tevreden mee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Cissy:
De ideale moeder! Altijd op stap om leuke dingen met zoonlief te ondernemen. Het huishouden doet ze tussendoor, maar wel met regelmaat. (zo'n vrouw die 10 dingen tegelijk kan). Heeft altijd tijd voor vrienden/vriendinnen. (waar haalt ze de tijd vandaan?) Haar interieur hebben we pas mogen bewonderen op de foto's.

Stephanie (toulouse):
Ik denk ook dat zij een strak interieur heeft. Dat de was netjes is bijgewerkt en het eten van te voren is bedacht.

Petra:
Een rustig persoon. Houd van een gezellig huisje, met niet te veel poespas. Hoeft allemaal niet zo strak en opgeruimd. Als er maar rust is in huize Paulissen.

Esme:
Is drukdrukdruk. Met vanALLES en nogwat. Huis is netjes en geordend. Gaat met de laatste trends mee (kan dus ook per jaar wisselen van ideeen). Huis staat altijd open voor iedereen, maar is meestal zelf op pad (onderweg naar de leuke dingen!)

Pfff, nou, ff pauze hoor. Ben al een aardig eind op weg geloof ik. Oeps nog een paar mariekes....

Marieke (mamma van Thomas)
Denk ik een iets ouderwets interieur. Streng maar rechtvaardig. Steekt veel tijd in het gezin.

Happy Marieke
Is denk ik een buurtmens. Veel contact met buren en omgeving. Type: Niet zeuren..doen!

Ohh, ik vergeet de helft. Nou ja, vullen jullie me maar aan.
(of weerleg even al mijn vooroordelen)
Liefs Nelleke

Nelleke bedankt !!!

HAhahahahahahahaha nee hoor, klopt wel zo'n beetje denk ik. Ik ben de nuchterheid zelfve. Gaat het niet linksom.... dan maar rechtsom, niet zeuren... doorgaan. Dat zijn zo'n beetje wel mijn motto's.
Van de burenliefde maak jij wel heel wat moois. Ik zie ze 2x in de maand denk ik hahahaha. Nee, we maken wel een praatje, maar we lopen elkaar de deur niet plat.

Wel leuk om te lezen hoe andere mensen over je denken. Grappig hoor.
Ik denk dat Nelleke zelf zo'n 12x per dag de slappe lach heeft. Om Kian natuurlijk, maar ook om andere ludieke acties uit de maatschappij.

Ik zal over de rest ook eens gaan nadenken.

Leuke topic !!!!

Groetjes happyM.

Ontzettend leuk topic!
Ok,hier mijn vooroordelen...
Ilja; Druk en chaotisch,recht voor zijn raap,enorm veel humor en niet onzeker.

Dushl23; Lief,rustig en onzeker.

Kimmar; Recht door zee,zelfverzekerd(ook al heeft het misschien een deuk opgelopen na alle ellende),open en positief ingesteld.

Phira(Nelleke); Grappig,bijna altijd vrolijk en gezellig.

Skitje(Kitty); Warm persoon,staat altijd voor iedereen klaar,soms onzeker,erg gezellig,een familiemens.

Zo,klopt het een beetje dames???
Groetjes Tanja

Whahaha...ok, ik geef het toe: nee nog nooit gekookte witlof gemaakt. Jullie wel dan??????????? En gehaktballen maakt de slager toch...
Mijn huis is idd niet al te vol. Maar geen strakke designmeubels hoor, gewoon Ikea enzo. Ben wel erg (lees: ERG) controlfreak dus de spulletjes zijn met zorg uitgezocht.

Het aardige van dit forum vind ik dat het zo’n bijzondere groep mensen is die onbevooroordeeld een hoop lief en leed met elkaar delen. Of je nu lang-dun-dik-paars of groen bent, dat maakt dus niets uit, zolang je hobby maar je dreumes is...

ooohhh meiden hier ga ik me niet aan wagen hoor!

mijn vooroordeel over Susan was een spontane actie hahahahahahahaha

maar ik vind de forumdames iig superwijven!!

liefs Jenneke

hihi wat een leuke topic
ik ga er nog even over nadenken.
best lastig
liefs sandra

Ik zie Sandra als iemand die lang over dingen nadenkt.
Haha... geintje!

Terug
Bovenaan