quote: Tess84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-11-2007 13:13:42&apos

);
Ja Nelly, je vroeg erom.
Ik denk dat bij jullie veel kan en mag. Dat je Dean een redelijke vrije opvoeding geeft met niet zo heel veel regeltjes. In jullie huis denk ik dat niet de nieuwste meubels staan en ook niet de meubels die nu in de mode zijn. Maar wel meubels die voor jou en je man herinneringen hebben.
Ik denk dat je aan jezelf niet veel geld verspilt maar wel aan Dean. Betreffende jezelf is goed ook goed en ben je niet 'over the top'.
Huishouden is denk ik niet je grootste hobby (duh! van wie wel). Ik denk dat het wel altijd netjes is bij jullie maar er slingert ook nog wat rond (net zoals hier, dus ik bedoel er niks lulligs mee).
Over jou persoonlijk denk ik dat je erg wild bent geweest en van op stap gaan hield, maar nu wat rustiger bent geworden. Je bent spontaan en staat voor iedereen klaar. Maar je houdt niet van gezeur. Voor serieuze dingen ben je er wel voor iedereen. Je mag iets meer aan jezelf denken, denk ik.
Je hebt wel een stabiele en goeie relatie met je man ( of wat het vriend)
Klopt het een beetje???
O ja, ik zie jou ook wel als hulpmoeder op school later, wanneer Dean erheen gaat.
O ja en soms heb je een beetje alternatieve idee-en denk ik.
Ik heb er maar 1 woord voor Kirsten: Wauw! Je hebt echt op bijna alle punten groot gelijk!
De meubels stonden hier al toen ik bij mijn man introk. Het is wel tijdloos maar niet mijn smaak.
Ik heb dit jaar 2 nieuwe broeken gekocht en voor de rest van alles voor Dean, hahaha. Vind ik veel leuker.
Het huishouden is idd niet mijn hobby. Het is zeker geen vieze bende, maar er slingert wel eens wat rond.
Je "kent" me behoorlijk goed. Behalve het stappen. Dat heb ik nooit gedaan en geen behoefte aan gehad. Ik ben echt totaal niet wild geweest, hahahaha.
En als je met alternatieve hard rock en heavy metal muziek bedoeld zit je goed. Voor de rest sta ik wel met beide voeten op de grond en ben niet zo zweverig.
Leuk dat je zo over mij denkt. Zoals je ziet klopt het meeste wel. Hahaha.
Groetjes,
Nelly.