hoe "zien" we elkaar?

hahaha die is leuk!
ik zie TeHa als de clown van het forum
grapje hoor!
liefs sandra

hahaha PIZZA! mijn man doet het koken bij ons in huis dus daar hoef ik me lekker nooit druk om te maken. Hij kan het eerlijk gezegd ook veel beter dan ik. Heeft laatst een lasagne gemaakt en bij ieder hapje riep Max heel hard Hmmmmmmm! haha hij vondt ook dat ik veel te langzaam was met voeren.
Druk en chaotisch, haha nogal, maar ik heb ook absoluut mijn onzekerheden hoor, heb me alleen ooit eens voorgenomen om daar altijd iets aan te doen, vind dat nog steeds eng, maar voor mij voelt het een stuk beter achteraf.

Wat leuk dit om zo te lezen wat voor'n beeld we van elkaar vormen. Want het valt me wel op hoor, dat hier heel veel verschillende types zitten en dat we allemaal zo respectvol en leuk met elkaar zijn. Dit is niet om mezelf een schouderklopje te geven, maar ik denk dat het best zeldzaam is. En ik hecht er best veel waarde aan.

Ajuus, ilja

Nou ik hoop zeker dat de kinderen dat later zeggen en er wordt hier veel gelachen maar er zijn ook zeker regels. Ik vindt het belangrijk dat kinderen weten waar ze aan toe zijn.
Op huishoudelijk gebied is het hier aan de kant en schoon maar wordt er niet meer gepoetst dan nodig is

hoi hoi

ook ik ga me aan dit onderwerp wagen...

het zijn puur uitingen van beelden/ gedachtes van mij,
niet op feiten gebasseerd, dus hoop dan ook dat ik niemand voor het hoofd stoot.
maar van deze mensen heb ik dus een bepaald beeld gecreeerd en dat is erg grappig, want soms lees  ik een verhaal en dan  zie ik het al helemaal voor me...

maar goed daar komen ze............  

esme:
intelligent,doorzetter, direct, open mind, denker, perfectionistich..
en soms een tikkeltje onzeker
haar huis is netjes en modern ingericht, alles is goed opelkaar afgestemd, lichte kleuren zachte stof

annet:
denker, soms onzeker, serieus, lachebek, lief..
gezellig vrolijk ingericht, niet echt een stijl, meer dingen die gewoon leuk bij elkaar staan.

susan t:
intelligent,ruimdenkend, sociaal voelend, lief, gezellig, staat met beide benen op de grond
netjes en opgeruimd, alles op elkaar afgestemd, modern

fonske:
lief, soms onzeker, twijfelaar, gevoelig,maar bovenal een doorzetter.
gezellig ingericht, zachte banken met kleed eroverheen, veel wit en beige.

sandra27
lief, zachtaardig,soms wat onzeker, denker, doorzetter,
warm en gezellig ingericht, veel dingetjes bij elkaar, knusse meubeltjes

skitje.
lief, rustig, zachtaardig,sociaal,twijfelaar,  staat voor iedereen klaar,netjes,  
netjes, gezellig  en opgeruimd huis, lichte kleuren

iljany
stoere meid, no noncenses, opgeruimd karakter, nuchter, sociaal, gezellig, soms een twijfelaar
groot en ruim huis van hout, veel houten meubels, veel stof, lichte kleuren, niet super opgeruimd en netjes, maar wel schoon
(ps zie je al rondrijden in zo'n groet stoere jeep, hihihi)

stefanie
denker, open mind, gevoelig, emotioneel, sensopatisch ingesteld, doorzetter, lief, zachtaardig
veel hout, veel verschillende spulletjes bij elkaar gevonden, gekregen of doelgericht gezocht, veel stof beige tinten..

demi
gezellig, vrolijk, sociaal, nuchter, wel wat emotioneel, doorzetter.
hihih heb de foto's gezien van je nieuwe woonkamer en ik vind het echt helemaal bij je passen...warm, gezellig, sfeervol

ehhh nu weet ik niets meer..

errug leuk om over "iedereen" na te denken..En het beeld wat je hebt hier neer te zetten. Het feit dat best veel mensen dat durven te doen zegt heel veel over de openheid die hier heerts op het forum en dat we we elkaar in onze waarde laten.

petje af meiden

liefs tobi

ps en als het echt helemaal niet klopt, mag je het zeggen hoor...

hahaha tobi je gelooft het niet....wij hebben een Jeep!
hahah ik kom niet meer bij

Hee hoi! Leuke topic! Ik ga ook meedoen, gewoon om te kijken of het een beetje klopt.

Esmé: zal niet gauw iets aan iemand vragen » ze doet, en kan , bijna alles gewoon zelf!

Pauline: idd leuke dingen eerst, crea bea,   lekkere klessebes.

Esther: heerlijk chaotisch typje, is vaak vanalles kwijt, vergeet van alles, is heel makkelijk, maar gaat als het moet wel voor je door het vuur.

Nelleke: lijkt mij lekker gek. als je met haar op stap gaat , heb je een hoop lol!

Stephanie (toulouse): opgeruimd type, sociaal, behulpzaam, ondernemend

Kitty: lief, lief lief, lief, lief en geboren om moeder te zijn

Annet; lijkt mij heel onzeker over haarzelf, je kan veel meer dan je denkt meid!

Marieke79: sociaal, gezelligheids dier, staat voor iedereen klaar

Susan: lijkt mij een echt moedertje, veel levenservaring, behulpzaam, positief ingesteld

Fonske: niet bij de pakken neer gaan zitten,schouders eronder en gáán, is graag onder de mensen.

Ilse; zorgt dat alles in orde is als manlief thuiskomt, zit dan bij wijze van spreken met de krant en pantoffels klaar,

Ilya; stoere meid, overal voor in, eentje die ik heel graag wil ontmoeten!

En ja wat mezelf betreft: ik doe idd graag allerlei dingen met Fabio, maar wel het liefst met andere moeders. Het huishouden doe ik wel, maar tussen de bedrijven door, als Fabio slaapt ga ik als een speer door het huis. Ik ben geen Mien Kraak, maar het moet wel netjes zijn.
Verder ben ik (sinds mijn bevalling) súper emotioneel, ik kan overal om janken.
Vriendinnen heb ik eigenlijk alleen hier op het Forum. Ik heb ée'n vriendin al jaren, maar door mijn verhuizing naar Scheveningen en het verlies van onze tweeling ben ik eigenlijk mijn vriendinnen kwijt geraakt, maar goed dat waren dus geen echte vriendinnen en met zulke mensen ben ik dan ook heel snel klaar!

Dat was het dan, ben benieuwd of het een beetje klopt

Groetjes van Cissy

zo heb er ook eens even over nagedacht...

best lastig maar wel erg leuk!

esmee: lief, recht door zee, eigen mening en zegt waar het op staat, gezellig, volgens mij een strakke inrichting van je huis? volgens mij heb je een grote vriendenkring, kan soms hard overkomen wat je volgens mij absoluut niet bedoelt...

tobi: consequent, denkt eerst na voor ze iets doet, gezellig huis, kan soms onzeker zijn, lief, kindervriendin, luisterend oor, gezellige babbel, goeie fotograve hahaha
wil het graag voor iedereen leuk en gezellig hebben denk ik....( niet negatief bedoelt hoor..) betrouwbaar

cissy: gezellig, houd van kaarsjes en een knusse sfeer in huis volgens mij, helpt graag andere mensen, meedenker, creatief ben je volgens mij ook, consequent, warme persoonlijkheid

Dushi: lieve   meid, eigen mening, consequent, gezellig kletser, ontzettend lief voor dr kindje maar soms wat onzeker over de opvoeding e.d..      

Babbelaartje: erg gezellig en super sfeervol huis, meedenker, onzeker in sommige situaties, kan makkelijk contact maken, kan zorgen dat mensen zich op hun gemak voelen , betrouwbaar , lief

uh verder vind ik het best heel lastig, dus ik ga er maar een eind aan breien...

en tobi , dat van jou klopt aardig, ik herken mezelf er helemaal in hoor hihi

liefs en succes met verder denken!!
sandra

Haha echt een leuke topic. En ja.. ik ben betrapt! Tussen de bergen strijk door puilt er een computer uit en een Tyche en spelen maar haha. Nee hoor. Het is hier niet altijd opgeruimd maar wel schoon en de was.. die is meestal ook redelijk weggewerkt hoor. En dat met 3 kindjes!!
Ik geef nog even mijn 'gedachtes'.

IljaNy: Net zoals de andere dames zeggen denk ik ook dat je een stoere meid bent maar ook zo eentje die kan dubben over wat ze aan moet (zit die broek wel goed om mijn kont :))

NickTess (Sandra): Er zijn bij jouw wel regels en die weten Nick en Tess ook echt wel maar er mag wel meer als bij het gemiddelde gezin in de zin van klimmen en klauteren. Toch denk ik dat je heel beleefde kindjes hebt, vooral Nick dan, want Tess is nog wat klein om beleefd te zijn.

Fonske: Ik denk dat je een doorzetter bent, van gezelligheid houdt maar ook een no-nonsense moeder bent. Zo van: Nee= nee en daarmee uit, snappie?

Cissy: Ik denk inderdaad dat je erg emotioneel bent maar niet alleen in het huilen, maar ook in het lachen. Met jou valt er altijd iets te beleven. Ik heb ook de foto's van je nieuw ingerichte kamer gezien en het is helemaal niet mijn stijl maar toch zou ik me er op mijn gemak voelen want jij zou het gezellig en leuk maken (de sfeer zeg maar). Fabio is echt jouw kereltje en ik denk dat jij een zeer goede relatie hebt met jouw man.

Marieke mv Lyanne: Soms ben je onzeker. (denk ik dan) maar je bent een op en top moeder en je doet erg je best om het iedereen naar zijn zin te maken.

Annet en Esmee: Jullie vind ik echt 2 moeders die in de ouderraad van de school zitten straks en leesmoeder worden enz enz.

Kimmar: Ik vind je een heel sterke vrouw en ik denk dat jij probeert je mannetjes zo op te voeden dat ze erg gelukkig zijn en niet zien dat jij er soms doorheen zit. Je probeert ze jouw verdriet niet mee te geven... Top meid ben jij!

En zo door en zo door.

Terug
Bovenaan