hoi hoi
ook ik ga me aan dit onderwerp wagen...
het zijn puur uitingen van beelden/ gedachtes van mij,
niet op feiten gebasseerd, dus hoop dan ook dat ik niemand voor het hoofd stoot.
maar van deze mensen heb ik dus een bepaald beeld gecreeerd en dat is erg grappig, want soms lees ik een verhaal en dan zie ik het al helemaal voor me...
maar goed daar komen ze............
esme:
intelligent,doorzetter, direct, open mind, denker, perfectionistich..
en soms een tikkeltje onzeker
haar huis is netjes en modern ingericht, alles is goed opelkaar afgestemd, lichte kleuren zachte stof
annet:
denker, soms onzeker, serieus, lachebek, lief..
gezellig vrolijk ingericht, niet echt een stijl, meer dingen die gewoon leuk bij elkaar staan.
susan t:
intelligent,ruimdenkend, sociaal voelend, lief, gezellig, staat met beide benen op de grond
netjes en opgeruimd, alles op elkaar afgestemd, modern
fonske:
lief, soms onzeker, twijfelaar, gevoelig,maar bovenal een doorzetter.
gezellig ingericht, zachte banken met kleed eroverheen, veel wit en beige.
sandra27
lief, zachtaardig,soms wat onzeker, denker, doorzetter,
warm en gezellig ingericht, veel dingetjes bij elkaar, knusse meubeltjes
skitje.
lief, rustig, zachtaardig,sociaal,twijfelaar, staat voor iedereen klaar,netjes,
netjes, gezellig en opgeruimd huis, lichte kleuren
iljany
stoere meid, no noncenses, opgeruimd karakter, nuchter, sociaal, gezellig, soms een twijfelaar
groot en ruim huis van hout, veel houten meubels, veel stof, lichte kleuren, niet super opgeruimd en netjes, maar wel schoon
(ps zie je al rondrijden in zo'n groet stoere jeep, hihihi)
stefanie
denker, open mind, gevoelig, emotioneel, sensopatisch ingesteld, doorzetter, lief, zachtaardig
veel hout, veel verschillende spulletjes bij elkaar gevonden, gekregen of doelgericht gezocht, veel stof beige tinten..
demi
gezellig, vrolijk, sociaal, nuchter, wel wat emotioneel, doorzetter.
hihih heb de foto's gezien van je nieuwe woonkamer en ik vind het echt helemaal bij je passen...warm, gezellig, sfeervol
ehhh nu weet ik niets meer..
errug leuk om over "iedereen" na te denken..En het beeld wat je hebt hier neer te zetten. Het feit dat best veel mensen dat durven te doen zegt heel veel over de openheid die hier heerts op het forum en dat we we elkaar in onze waarde laten.
petje af meiden
liefs tobi
ps en als het echt helemaal niet klopt, mag je het zeggen hoor...