hoe slapen jullie kiddies?

hee dames
hoe slapen jullie kindjes eigen en van hoelaat tot hoelaat en slapen ze smiddags nog?

caithlyn slaapt smiddags al maanden niet meer,en savonds houd ze het zo vol tot 23.30 of zoals vanavond dan slaapt ze eindelijk vroeg voor haar doen half 9 en is nu alweer wakker voordat ze weer slaapt zijn we soms 3a4 uur verder.we hebben dr laten gillen brullen huilen nachten lang bij dr gelegen maar niks helpt.
morgen gaan we langs de huisarts want dit kan gewoon niet

dit is vanaf december al aan de gang,ze geeft zich niet over en ben zelf ook kapot moe soms pff

terwijl ze eerder gewoon 7uur in bed lag zonder enig commentaar

nathalia is een echte slaapkop.
die slaapt van 7 uur savonds tot een uur of 8 a 9 sochtends. smiddags oo knog eens 2 a 3 uurtjes.

savonds is de laatste tijd wel een beetje een probleem. omdat het licht is, wilt ze niet slapen.
"is niet donker, thalia niet slapen"
gister avond lag ze pas om half 10 te slapen, terwijl ze om 7 uur al in bed lag.

maar, hier dus niks te klagen over t slapen.

liefs, do

Hoi Hoi,

Hier een echte slaapkop.
Nynke slaapt 's morgens van 11.00 tot 13.00 en 's avonds gaat ze tussen 19.30 en 20.00 naar bed zonder moeite ze geeft zelf aan dat ze wilt slapen.
Ze is alleen wel heel vroeg wakker de laatste tijd 6.00.

Dane slaapt ook goed van ongeveer 20.30 tot de volgende ochtend 6.00-7.00.

Vervelend dat Caithlyn zo slecht slaapt....

Liefs Stefanie

hoi kelwin slaapt ook gemiddeld van ong. half 8 s avonds tot 8 uur half 9 s ochtends.
en smiddags nog van 13:00 tot ong. 15:00 uur.
maar ik kan hem s avonds ook heel goed ophouden. hij houd het ook echt wel vol tot 23:00 uur. slaapt meestal iets langer de volgende ochtend maar das niet erg.
als ik naar verjaardag ga hoef ik hem niet te slapen te leggen. en hij kan ook heel goed zonder slaap s middags maar gaat dan s avonds wel wat eerder naar bed.

liefs, Christien

Lenthe ligt er 's avonds om 19:30/20:00 uur in, tegelijkertijd met haar zussen en broertje.Ze slaapt tot de volgende ochtend 10:00 uur/10:30 uur.
Echt een flinke slaapkop, want 's middags slaapt ze ook nog van 13:00 tot 15:30 uur.

Ben benieuwd wat je huisarts voor oplossing heeft, want geloof best dat het je sloopt zo..
Ook apart dat Caithlyn 's middags dan niet instort...

Succes!
Groetjes Roos.

hee meis

kan me ook heel goed voorstellen dat j bakaf bent

karlijn slaapt over t algemeen goed al komt ze s'nachts bij ons liggen maar dan slaapt ze wel
overdag slaapt ze heel zelden en sávonds tussen 19-20 gaat ze samen met floor naar bedje toe
soms iets later
floor komt sávonds tussen 23 - 01 nog 1 x voor een klein slokje bv en slaapt dan door tot de volgende ochtend tussen 07-09 uur en slaapt na de voeding nog een uur of 2
karlijn word meestal tussen 8 en 9 wakker

ik hoop dat de huisarts een oplossin g heeft

liefs maurilla

nou meiden

huisarts zegt alleen ja wat moet ik doen,ik kan niks doen.we mogen haar nog niet testen op adhd al gaat met vermoeden daar al wel naar uit aldus de arts.
we moeten 2weken lang elk stukje eten of slokje opschrijven tss naja het zal wel goed zijn ahahaha
maar ben dus geen zak opgeschoten.

hij zegt desnoods sluit je dr maar op op dr kamer:O:O wtf ga mn kindje niet opsluiten

heerlijk jullie slaap kopjes(L)

Hoi Patricia,

Wilde je even vertellen dat je hier heus niet alleen in staat. Wij hebben periodes met ons zoontje dat hij 's nachts rond twee/drie uur wakker wordt, en dan inderdaad ook echt niet meer wil gaan slapen.
En dan houdt hij het ook nog vaak gewoon vol totdat het tijd is voor zijn middagslaap (zo rond twaalf/half 1). Wij hebben ook echt vanalles geprobeerd. Laten huilen, bij hem gaan liggen, wat te drinken, wat te eten, even televisie kijken beneden, bedje gedraaid naar een andere plek, tussen de middag warm eten in plaats van 's avonds, noem maar op. Het lijkt net of hij zich niet meer de rust wil gunnen op in zijn slaap te vallen. Maar god, wat word je daar als ouders ontzettend moe van.

Wij hebben het ook bij een huisarts en de consultatiearts nagevraagd, maar daar krijg je dus ook van die vage antwoorden. Of gewoon geen antwoord.

Bij ons is het echt in vlagen van twee/drie weken en dan gaat het weer een tijd heel goed. Nou ja, goed. Dan gaat hij rond zeven/half acht naar bed en wordt hij de volgende ochtend rond half zes/zes ur wakker. Is ook nog vroeg, maar voor ons al een flinke verbetering.

Ik heb helaas ook geen oplossing voor je. Maar wel een kleine tip: ga zelf meteen op het moment dat ze in slaap vallen ook naar bed. Allright, dan lig je er vaak al vroeg in en heb je weinig aan je avond, maar je raakt in ieder geval niet helemaal oververmoeid. Vaak liggen wij er hier om negen uur al in! Ik zag dat jij dit berichtje om negen over twaalf 's avonds online zetten, was je toen zelf gewoon nog wakker, of werd je wakker van haar?

Groetjes,
Janneke

Terug
Bovenaan