Wat een slaapkoppen hier allemaal! Zarah gaat om 20 uur naar bed, en wordt op verschillende tijden wakker. Soms om een uur of 3 of 4, dan wil ze drinken, waarna ze meteen weer doorslaapt. Soms slaapt ze door, tot 7 uur. Of kwart over 6, een enkele keer tot half 8. Heel wisselend dus. De nachten dat ze doorslaapt per week is ongeveer 2 ofzo. Altijd maar gebroken nachten word je ook doodmoe van. Gelukkig slaapt ze 's middags tot nu toe vaak wel goed, van 13 tot 15 ongeveer.
Jammer dat je zo weinig hulp aangeboden krijgt van je h.a. Wat wil hij bereiken met de info over haar eten en drinken? Ik snap dat je nog niet op adhd mag testen, want dat is op deze leeftijd volgens mij nog niet te testen. Gaat ze weleens een nachtje uit logeren? Misschien is dat een optie, kunnen jullie even bijkomen?
Jammer dat je zo weinig hulp aangeboden krijgt van je h.a. Wat wil hij bereiken met de info over haar eten en drinken? Ik snap dat je nog niet op adhd mag testen, want dat is op deze leeftijd volgens mij nog niet te testen. Gaat ze weleens een nachtje uit logeren? Misschien is dat een optie, kunnen jullie even bijkomen?