Hoe snel de fles leeg????

Dames,

Hoe snel drinken jullie kindjes de fles leeg? Graag hoeveelheid CC + Tijd.
Het CB denkt dat mijn dochter te snel drinkt. Zij adviseren een gemiddelde drinktijd van 15 minuten....

Hier krijgt ons meisje nu 150+6 en drinkt dat in nog geen 10 minuten weg.....
 
Eline drinkt 135 in ongeveer 15 à 20 minuten. Soms zat ik ook wel eens een uur met de fles en was ie nog niet leeg.
Misschien is het gaatje te groot van de fles. En speen met een kleiner gaatje proberen?
 
@Nicky: We gebruiken inderdaad de M speen al en dat gaat dus zo snel. De S-speen (dyfrax) gaat echter zo langzaam dat ze gefrustreerd raakt en het 'op geeft'. Ze drinkt dan niet meer en krijgt te weinig binnen. Kiezen uit 2 kwade dus.....
 

Maar ze krijgt 150 cc + 6 en doet er ook z'n 10 minuten over het zou niet veel langer zijn.

Maar heeft ze er last van dan dat ze zo snel drinkt?
En 15 min is gemiddeld en de een zit erboven en de ander eronder.
Als ze er zelf geen last van heeft zou ik mij niet druk maken
 
Haha hier ook al zo'n kleine zuiperd.

Lieke krijgt nu flessen van 180 + 6 en daar nog in 3 jbpm en heeft dat ook in 10 minuten leeg.
Het heeft gewoon te maken met haar zuig vermogen, en die is gewoon goed.

Mijn andere 2 kinderen deden dat ook.
Wel geef ik soms nog even de speen na zodat ze ook aan haar zuigbehoefte komt.

Hier zegt het cb alleen; ze kunnen het beter op hebben dan er zo lang mee zitten te klieren.
 
Hahaha! Ik bedoelde ook 150 + 5!!!!
Op zich gaat het wel goed, maar ze geeft regelmatig wat terug. En omdat ze maar 5 x 165 krijgt moeten we het wel even in de gaten houden!!!
 
hier is het heel verschillend.
Guusje heeft de ene keer binnen 10 min. de fles leeg en de andere keer doet ze er 20 min over.
ze krijgt nu de eerste en laatste fles 210+7
en 2 flessen 180+6.
en ze drinkt ze tot de laatste drup leeg.
 
Terug
Bovenaan