Hoe snel indroogstreepje?

<p>Hoi!</p><p>Ik heb vandaag een earlytest van de action gedaan. Na ongeveer 3 minuten zag ik nog niet echt iets, maar na 10 minuten ineens een streep. Niet heel donker, maar duidelijk te zien.</p><p>Is dit toch wel een indroogstreep? Ik ga er van uit van wel, maar meestal krijg ik die pas na twee dagen laten liggen pas... </p>

Ik had na 2 uur een indroogstreep. Na 2 dagen weer getest (allebei met action) em weer een lichte streep wel binnen de tijd. Ik heb toen gelezen dat dit heel vaak voorkomt met testen van action..
Op dezelfde dag met lichte streep binnen de tijd toch nog een test gehaald van kruidvat en toch echt positief. Ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren!

Ik probeer mezelf echt te vertellen dat het een indroogstreep is... ook omdat het gewoon te mooi is om waar te zijn. Het liefst test ik nu nog eens maar dat lijkt me niet verstandig, het is nog vroeg en ik heb al wat gedronken vandaag... 

Zou je aanraden morgen nog een action test te doen of kruidvat halen (is eentje meer betrouwbaar?)

Ik hoop het zo erg. Ik ben me toch een partij misselijk vandaag, nog duizend andere symptomen... al kan dat altijd nog van een naderende menstruatie komen. Laten we hopen op de andere optie. :) 

Hi hi,
Ik wil niet te positief zijn, maar een indroogstreep van 10 minuten lijkt mij een vrij korte indroogtijd om het maar zo te zeggen. Ik kan me het na een aantal uren voorstellen, maar het materiaal blijft redelijk lang vochtig! (Ze wel eens uit elkaar gehaald hahaha) 
Ik heb destijds met early test ook licht streepje gehad na ongeveer 10 minuten. Je zit ook wel vaak of t streepje “vers” is of niet. Kruidvat testen 2v5 vind ik de beste! Houd je ons op hoogte? ;)
liefs

Terug
Bovenaan