Hoe snel indroogstreepje?

Hoi!
Ik ben vandaag 2 weken overtijd maar tot vanmorgen toe negatieve testen.
Maar… toen ik vanmorgen een test deed liep ik na 2 minuten weer weg want hij was weer gewoon negatief. Alleen kwam ik 7 minuutjes later kijken en was er ineens een licht 2e streepje..!
Geldt hij dan niet omdat ik dat 2e streepje later dan de max tijd zag of  misschien toch wel?
Ben zoo zenuwachtig, misschien weet iemand van jullie hier een antwoord op!

Xjes
Waarom haal je niet die digitale van clearblue dan staat er gewoon op zwanger of niet zwanger. Vooral na 2 weken over tijd en negatieve testen steeds en gedoe met die streepjes. 

Succes! 

Feragon
Gefeliciteerd met je positieve test!!!  Geniet ervan. 

Ik heb net een test gedaan en na 2 min geen streep maar een stip op het lijntje van wel/niet zwanger. Ik test niet met ochtendurine en 4 dagen voor Nod, dus ga overmorgen in de ochtend een nieuwe poging wagen. Zijn jullie bekend met een stip? Het lukt me niet om een afbeelding bij te voegen, er wordt dan naar een link gevraagd?

Ja ik ga dan denk ik maar een clearblue halen.. Zou ik dat ook nu overdags kunnen testen of moet dat echt met ochtendurine..?

hi, uhm ik ben niet bekend met een stip. Welke test had je? 

Ik heb vanmiddag met mijn brutaliteit :) een clearblue test gedaan. En.... zwanger!! 
Ook de goedkopere test daarvoor gedaan en met 1,5 minuut ook het 2e lijntje zichtbaar!
Ik weet even niet wat ik moet denken en heb zoveel vragen ;) 

Terug
Bovenaan