Hoe snel indroogstreepje?

Ik dacht ook een indroogstreep te hebben bij de test van de Action. Volgende ochtend nog een test gedaan (ook Action) en toen was het ruim binnen de tijd positief.

Wat spannend! Ook ik had na ongeveer half uur een indroogstreepje. Vond ik erg snel. In de ochtend snel een kruidvat 2v5 gehaald en daar kwam ie al snel binnen de tijd op positief( wel licht). Nog stééds twijfel twijfel hihi en dag erna in de ochtend een van etos gehaald met zwanger of niet zwanger testje( leek beetje op cb) zag die voor het eerst. En binnen no time kwam op t schermpje zwanger! Succes ik duim met je mee!! 

Wat spannend! Ook ik had na ongeveer half uur een indroogstreepje. Vond ik erg snel. In de ochtend snel een kruidvat 2v5 gehaald en daar kwam ie al snel binnen de tijd op positief( wel licht). Nog stééds twijfel twijfel hihi en dag erna in de ochtend een van etos gehaald met zwanger of niet zwanger testje( leek beetje op cb) zag die voor het eerst. En binnen no time kwam op t schermpje zwanger! Succes ik duim met je mee!! 

Wauw... ik hoop zo dat dat voor mij ook geldt. We zijn nu al 16 maanden bezig en wat zou ik graag willen dat het nu toch raak zou zijn... ik kan er gewoon niet van slapen haha. 
Ik laat het jullie weten zodra ik wakker ben. Ik hoop niet dat ik teleurgesteld word 

Terug
Bovenaan