Hoe snel komen de zwangerschapsverschijnselen?

Even benieuwd of jullie nog last hebbenvan kwaaltjes?? Hier nog steeds wat gevoelige borsten.. Blijft toch elke keer weer reuze spannend.

Hoi allemaal,

Ik heb de 23ste mijn nod, dus zit net als jullie in dezelfde spanning... Wij zitten nu in ronde 15 of 16, ben de  tel kwijt (vorig jaar juli begonnen, dus wel een korte regelmatige cyclus gelukkig!). Van mijn zoontje was ik binnen drie maanden zwanger na tien jaar de pil geslikt te hebben.Nu moeten we dus een beetje meer geduld hebben, zucht....
Ik had afgelopen woensdag een klein sliertje bloed. Daarna was het weer over, innesteling of gewoon een late eisprong????
Verder gisterochtend een beetje misselijk opgestaan, weinig eetlust en hele droge ogen, kramp onder mijn voet in bed en vanuit het niets  ineens witte blaasachtige kleine pukkeltjes op mijn tepels.Met tandenpoetsen had ik overal bloedend tandvlees. Dat heb ik echt nog nooit gehad! Ik zit me hier dus ook helemaal gek te maken, vermoeiend hoor iedere maand. Maar gisteravond ook weer een beetje donkere afscheiding, dit is bij mij de laatste tijd een gezellige aankondiging dat ik ongesteld moet worden. Dus enorme twijfel, net als jullie allemaal. Ik hoop dat we lekker wat duidelijke signalen krijgen de komende week en we lekker van een positieve test kunnen genieten volgend weekend!
De duimen draaien!
Liefs Gwen

hallo allemaal,
Wat gezellig maar ook spannend hier ik duim voor iedereen voor heel goed nieuws.
Vanochtend voel ik mij misselijk en sta op het punt elk moment over tegeven zo voelt het zou het toch???
Ook heb ik nu veel last van mijn tandvlees dat had ik bij de eerste ook onze dochter is nu 3 jaar.
Ook heb ik veel last van mijn borsten.
Tjee en ik word gek van het wachten.
Ook vraag ik mij af zal ik alvast een test halen of niet???
ik word denk ik gek
ook moest ik in eens huilen wat gebeurt er met mij??
Iedereen veel succes
ik duim voor jullie.
groetjes
chanaty

Wat spannend toch he? Mijn dumen draaien voor ons allemaal.

Mamaron, het klinkt echt veel belovend. Ik hoop het voor je meid. Wij zijn ook vorig jaar juli begonnen maar nu pas in ronde 13 (cyclus van 30 dagen ongeveer). Dat is lang genoeg gewacht he? Nu zijn we weer een keertje aan de beurt!

Chanatay, Oooh, zo kun je jezelf helemaal dol maken he.. Je afvragen of datgene dat je voelt op een zwangerschap duidt. Ik hoop het ook voor jou!!

Ik zit hier maar steeds op mijn borsten te duwen.. even checken of ze nog gevoelig zijn... Pffffwaahahaha... En maar proberen neutraal te blijven. Niet teveel hopen maar ook niet al van een teleurstelling uit proberen te gaan..

Hoi allemaal,

Tis alweer een tijdje geleden, heb even geen tijd gehad om te reageren.
Hoe is het met jullie? Spannend weekje he?
Hier nog steeds vage klachtjes, en een stille hoop.
Soms heb ik steekjes in mijn onderbuik, vooral als ik mijn plas te lang ophoud en mijn buik en borsten lijken wel iets gevoeliger.
En die vermoeidheid komt ook steeds weer terug.
Gisterochtend bij het ontbijt was ik een beetje misselijk.
Soms heb ik het idee dat ik a la minute ongi moet worden :-S ???
Ach er zal ook wel heel veel tussen de oren zitten hoor haha.
Blijven duimen maar.
Ik durf niet te hard te hopen want anders wordt de teleurstelling zo groot maar ja ik kan er niks aan doen (dit herkennen jullie vast wel).
Wat zou het heerlijk zijn meiden om met zijn allen (weer) zwanger te mogen zijn!

Groetjes, Anna

ik moest op maandag ong worden en de volgende dag dus dinsdag was ik vreselijk misselijk en niet ong terwijl ik een strak op de klok gelijk te zetten cyclus heb daarna nooit meer klachten/kwaaltjes gehad wel het uitblijven van menstruatie uiteraard want t was raak dus ik had na 1dag al kwaaltjes en wist direct dat t raak was

hallo allemaal

Waneer is het de 22ste word nu wel gek gestoord wil dat het de volgende maandag is en we met zijn allen zwanger zijn .
ik wou dat ik kon toveren.
heb nu last van eten net chips gegeten nu weer chocolade wat is er met mij aan de hand.
ook het is misschien raar om te zeggen maar vond mijn urine zoetig ruiken.
ik heb bij mijn vorige zwangerschap mee gedaan van moeders voor moeders.
ook niet door vertellen heb ik gister over een anderman gedroomd.
help ik word gek jullie ook.

sorry voor dit alles maar moest het echt even kwijt wat is stil houden moeilijk zeg hebben jullie daar geen last van?

ja sorry ik hou al op met mijn gezeik.

Lieve Dames Heeeeel Veeel Succes

groetjes chanaty

damessssss nog 4 dagen
joepieeeee ehhee
ik voel eigenlijk nog steeds niets  af en toe steken in mijn onderbuik en ik moet wel vaker plassen normaal word ik 's nachts nooit wakker al   dagen sta ik op om te plassen aaaaaaaaa ik weet het niethoor, en ook nog geen gevoelige borsten ik druk ook steeds op mijn borsten of ze pijn doen ahhaahah
mooi nie dus
niets anders dan wachtenn

oofffffffff zijn er dames die voor vrijdag nog willen testen??????
ik niet in ieder geval ben bang voor een negatieve test ppfffffffff

Terug
Bovenaan