Hoi allemaal,
Ik heb de 23ste mijn nod, dus zit net als jullie in dezelfde spanning... Wij zitten nu in ronde 15 of 16, ben de tel kwijt (vorig jaar juli begonnen, dus wel een korte regelmatige cyclus gelukkig!). Van mijn zoontje was ik binnen drie maanden zwanger na tien jaar de pil geslikt te hebben.Nu moeten we dus een beetje meer geduld hebben, zucht....
Ik had afgelopen woensdag een klein sliertje bloed. Daarna was het weer over, innesteling of gewoon een late eisprong????
Verder gisterochtend een beetje misselijk opgestaan, weinig eetlust en hele droge ogen, kramp onder mijn voet in bed en vanuit het niets ineens witte blaasachtige kleine pukkeltjes op mijn tepels.Met tandenpoetsen had ik overal bloedend tandvlees. Dat heb ik echt nog nooit gehad! Ik zit me hier dus ook helemaal gek te maken, vermoeiend hoor iedere maand. Maar gisteravond ook weer een beetje donkere afscheiding, dit is bij mij de laatste tijd een gezellige aankondiging dat ik ongesteld moet worden. Dus enorme twijfel, net als jullie allemaal. Ik hoop dat we lekker wat duidelijke signalen krijgen de komende week en we lekker van een positieve test kunnen genieten volgend weekend!
De duimen draaien!
Liefs Gwen