Hoe snel komen de zwangerschapsverschijnselen?

Meiden, ik ga helaas alweeeeeeer ongesteld worden..  De bruinvloed is gearriveerd..

hey hallo allemaal
gisteravond was ik echt misselijk kon er niet van slapen of eten tjee nu voel ik me normaal.
ik ga waarschijnlijk maandag testen dan weet ik het zeker als zou ik het liefs eerder willen weten is het denk ik beter om te wachten.
word wel spannend.

Hallo allemaal.

Ik zit voor het eerst op dit forum. Ik heb een dochter van 5 jaar en ben al 2 1/2 jaar aan het klussen voor een tweede. Van onze dochter was ik binnen 2 maanden zwanger maar nu wil het echt niet lukken. We hebben al diverse tests in het ziekenhuis laten doen, maar daar kwam niets uit. Het ziet er allemaal goed uit en het zou gewoon moeten lukken. Ik moet zeggen dat we ons er nu wel een beetje bij neergelegd hebben als het er bij eentje blijft maar toch hoop ik elke keer weer dat mijn ongesteldheid uitblijft.

Ik heb een vraagje en misschien hebben jullie hier wel ervaring mee. Mijn laatste menstruatie is begonnen op 1 aug. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen de ene keer met wat aanloop van 3 tot 4 dagen wat bruine afscheiding eraan voorafgaand, maar daarna op dag 28 de hele sloot. Nu heb ik sinds gisteren opeens wat bloedverlies, moet pas 28 aug dus ongesteld worden. Het is soms helder en dan weer wat bruinig. Snap er niets van. Hebben jullie hier ervaring mee? Kan dit innestelingsbloeding zijn?

Alvast bedankt voor een reactie

Hoi dames,

Wil even mijn ervaring hier neerzetten. Misschien hebben jullie er wat aan.
Ik ben nu 5,5 week zwanger.
Week voor mn nod was ik best ziek, misselijk, last van maag, diarree, moe.
Dacht dat ik een buikgriepje te pakken had. ik was eigenlijk vrij zeker ongesteld te worden, had ook die buikpijnen en dergelijke.
maar s avonds nog niet, dus, ik maar ff teste he, haha, met idee, is toch negatief.
en hij was positief.
de klachten zijn nu nog aanwezig maar in iets mindere mate.
dus je kan wel degelijk voor nod wat voelen.

weet niet wie het vroeg, maar het kan misschien wel een innesteling zijn.

Liefs Bloemetje

md1 dit klinkt(uit mijn ervaring) inderdaad als een innestelingsbloeding al kwam die bij mij later nl 5 dgn voordat ik ongesteld had moeten worden dus in jou geval 23 aug maar ja geen lichaam is het zelfde dus ik duim voor je

Dank je wel voor jullie reactie. Het lichte bloedverlies is nu gestopt dus misschien???? Afwachten maar.

Groetjes

Hoi Allemaal,

Sluit me bij jullie aan, mijn NOD is ook 22 aug.
We zijn in ronde 2 van ons 2e kindje.
Jullie verhaal had dat van mij kunnen zijn.
Steeds honger, vaak moeten plassen, menstruatie-achtige klachten, gevoelige borsten.

Het wordt spannend voor ons allemaal.
Lijkt me erg leuk om via deze weg op de hoogte te blijven hoe jullie het zwanger worden-tijdperk beleven.
Meiden houdt moed!!!

groet Zonnestraaltje

Hoi hoi,

Hier nog steeds hetzelfde. Maar ik heb ook giga last van mijn darmen de laatste paar dagen dus daar kan die zeurderige pijn ook door komen.
Ik kan niet veel pittig eten verdragen momenteel. Ik krijg dan meteen diaree pffff!

MD1 ik hoop ook voor je dat het een innestelingsbloeding was  (heb daar zelf geen ervaring mee helaas maar je hoort het wel vaker dus ik duim voor je).

Uk2, wat jammer zeg wat zul je weer ontzettend balen!

Ik heb voor mijzelf aan 1 kant ook het idee dat ik vrijdag gewoon ongi  word want ik voel de klachtjes al die ik daarvoor meestal heb maar aan de andere kant voel ik me ook weer anders (waardoor ik weer de neiging heb om te snel te testen )

Ik denk erover om die sensitest testen te bestellen, dan zou je toch eventueel ook voor je NOD kunnen testen?
Geduld is een zeeeeeeeeeeeeer schone zaak he meiden?  Was het maar vast vrijdag....

Groetjes Anna

Terug
Bovenaan