Hoe snel weer zwanger?

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op het forum, heb al het een en ander door zitten spitten.

Ik heb 11 februari een miskraam gehad was 5 weken zwanger.
Het was voor ons een verrassing dat ik zwanger was omdat we nog even wilde wachten maar het was zeker zeer welkom.
M'n lichaam heeft alles netjes zelf opgelost en 20 februari zag alles er heel goed uit bij m'n controle echo.
M'n eileiders waren ook weer netjes gevuld. (als ik het goed begrepen heb)

We hebben besloten om de durex niet langer meer te sponsoren en te proberen om weer zwanger te worden.

Nu is mijn vraag hoe snel waren jullie zwanger na een miskraam?
Ik heb sinds 3 dagen dat m'n vorsten weer gevoelig zijn en ben moe maar ook hyper te gelijk.
Dat had ik dus een paar weken geleden ook maar zou je echt zo snel alweer zwanger kunnen zijn?

Ik wacht sowieso nog een paar weken af, komt er dan geen menstruatie dan toch maar even testen ?

Hoihoi, wat rot dat je een miskraam hebt gehad!
hier ging het precies hetzelfde, onverwacht zwanger maar heel erg welkom. 28 december een miskraam met 5,5 week en 4jan was mn baarmoeder weer netjes leeg op de echo. 
En 4feb had ik weer een positieve test in handen, gelijk weer raak dus! 

Hopelijk gaat het bij jullie ook zo voorspoedig! Succes ?

Hey meid,
Hier op 17 feb zwanger en 25 miskraam gehad.mag deze maand wel sex hebben gewoon en zwanger worden ook dat maak niet uit zei de gynaecoloog . Ik moet nu wachten hoe mijn cyclus word kan 4 tot 6 weken duren dat je ongesteld word zei ze.schijnbaar ben je nu wel extra vruchtbaar dus je kan zo de volgende maand weer zwanger zijn.ik heb ovulatietesten gekocht bij de action om te kijken hoe mijn eisprong deze maand is.
Succes he xx

ik had met de 9w echo een leeg vruchtzakje mk moeten opwekken...cyclus erna na 6w.
hierna alweer weer zwanger en inmiddels 35w! dus het kan gelukkig snel gaan :)

Hoi!
Ik heb met 6 weken een mk gehad eind september. Ik had in december een nieuwe positieve test en op dit moment 15 weken zwanger van een jongetje. Het kan dus inderdaad snel gaan :)

Jeetje wat kan dat hard gaan zeg. 
Bedankt voor jullie antwoorden. 
Ik wacht nog heel even af met testen maar heb een kleine hoop dat ik toch alweer zwanger ben al leek me dat heel snel.
Ik merk gewoon wat dingen die ik een paar weken geleden ook had zoals gevoelige botsten, moe maar toch drang om van alles aan te pakken en op te ruimen en onze hond plakt ook ineens weer heel erg aan me. 

Hallo dames, 
Ik lees even mee. 17 februari mk gehad (opgewekt met cytotec, was toen 10+2 maar was al gestopt met groeien bij 6+1). 22 februari was ik 'schoon'. Voelde afgelopen zaterdagavond alsof ik mn eisprong had maar twijfel of dat wel zo snel al kan. We hebben die dag wel geklust dus wie weet.... 

Miskramen zijn stom!
ik heb net een tweede achter de rug in korte tijd. 
2 december een miskraam bij 7 weken. Daar heeft mijn lichaam het zelf afgestoten. 
28 december weer zwanger geraakt. Heel snel, kan dus zeker wel!
21 februari bij de 10 weken echo kwamen we er achter dat het hartje niet meer klopte (bij de 8 weken echo nog wel). 
Dit keer opgewekt met pillen... Auw! 
En nu maar eens zien wat de toekomst ons brengt. Fijn te horen dat het wel goed kan komen. 

Terug
Bovenaan