Hoe snel weer zwanger?

Hoi Rein a!
jemig, ik ben hier aan het meelezen en zie je verhaal staan en wilde toch even opnje reageren!
ik ben je een maand geleden nog tegen gekomen in mijn vragen toen ik een miskraam/curettage had.. 
wat erg voor je dat het weer mis is gegaan!! Vreselijk zeg!
Hopelijk gaat het gauw wel goed en heb je snel een mooi lief kleintje in je armen! 
Liefs J

Lief Jorien!
ja laten we hopen dat het een keertje wel wilt blijven zitten. 
Jij dus ook een miskraam gehad. Kort geleden? Alles “goed” gegaan?
Ik heb het opgewekt met pillen en dat is gelukkig vrij goed verlopen. Bloeden is nu bijna helemaal over. 
Hoop voor jou ook op een mooi kindje!

Jeetje Rein a
2x na elkaar is ook heftig, hopelijk knap je snel op en gaat het de volgende keer wel goed. 
Heel veel sterkte ?

Ik voelde me soms echt wel een aansteller als ik dan ga bedenken dat ik pas 5 weken zwanger was. 
Ben op het moment soms erg moe en kan dan echt in een dipje raken, als ik er dan weer uit ben denk ik echt bij mezelf stel je niet zo aan, je hebt niet eens het hartje gehoord en je hebt nog niks gezien. 

Arékevs nee joh! Dit, en verdriet sowieso ensich, moet je helemaal niet willen vergelijken. 
Ik kan me ook voorstellen dat het afhangt van hoe groot je kinderwens is. Ik ben 33 en tot 2 jaar geleden riep ik dat ik nooit kinderen wilden. Dat is een beetje afgezwakt maar tot ik (zonder gepland te hebben) in november zwanger werd, had ik dus geen sterke kinderwens. 
Door twee keer de gedachte te hebben een kindje te krijgen en het dan kwijt te raken, is mijn kinderwens pas echt duidelijk geworden. 

Heb je al een test durven doen? Of een idee wanneer je die wilt doen?

Ik wilde altijd jong moeder worden, helaas steeds de verkeerde mannen tegen gekomen ? en geen makkelijke relaties gehad.

Ik was net 34 toen ik m'n huidige man tegen kwam, vandaag alweer een half jaar gelukkig getrouwd. 
Ik ben nu 36 dus m'n klok begint ook wel een beetje te tikken.
De miskraam heeft er wel voor gezorgd dat we nu wel echt besloten heb er er voor te gaan. 
Ik heb nog geen test gedaan, volgens de verloskundige kan het vanaf 4 weken na de miskraam, dat zou dus aankomende maandag zijn maar ik denk dat ik wacht tot einde van de maand als ik het red.

Best apart he wat zo'n miskraam met je kan doen, zo denk je er nog niet eens aan en dan ineens ben je er klaar voor.
Wel heftig hoor 2 na elkaar. 

@ariema, vraagje... hoe deden jullie het na je miskraam? Heb je ovulatietesten gebruikt? En wanneer heb je geklust? 

Terug
Bovenaan