Hoe snel weer zwanger?

Sylvo we hadden eigelijk meer iets van we zien wel hoe het loopt.
Ik heb bewust nog geen resten gekocht omdat ik daar pas mee wilde beginnen als ik weer meer duidelijkheid had over m'n cyclus. 

Hallo Ariema,
heb je dan op andere signalen gelet betreft je eisprong? En hebben jullie echt vaak met elkaar gevreeen of hier gewoon echt niet mee bezig geweest? 
Heb vorige week een curettage gehad en hoop ook dat ik over een paar weken wederom een positieve test in handen heb. Ben hoopvol, maar ook heel erg bang voor een teleurstelling en zou willen dat ik het meer los kan laten... 

Hallo ariema,

helaas heb ik vorig jaar 2 x een miskraam gehad. De eerste met 5 wkn, de tweede met 12 wkn maar het was al 4 wkn eerder gestopt met groeien. Deze miskraam wilde mijn lichaam niet zelf oplossen en is opgewekt met pillen en uiteindelijk als nog een spoed curettage. Dit was begin augustus. De gynaecoloog zei dat het vooral domme pech was. En dat er geen reden was om niet zwanger te kinnen worden.
Ik ben nu 13 +4 zwanger en ik begin langzaam te geloven dat het nu de goede kant op gaat. ?

Ik hoop heel erg dat je  weer vlot zwanger mag worden en er van kunt genieten.

Had het bezoeken aan het forum even op een laag pitje gezet, maar was nu toch even benieuwd naar wat jullie denken....

21-2 Hoorden we bij de 10w echo dat het vruchtje met 9w gestopt was
27-2 met pillen op gang gebracht 
21-3/23-3 ongesteld geworden, dacht ik
vandaag, 26-3, had ik wat afscheiding die ik op cervixslijm vond lijken. Toen heb ik vanavond een ovulatietest gedaan. Positief. Daarna een zwangerschapstest gedaan, positief 1-2 weken zwanger. 
Morgen bel ik de vk want ik ben totaal in de war....
zit er nog HCG van de vorige zwangerschap in mijn lichaam? Maar het vruchtje stopte al rond 14-2 met groeien. 
Waarom was ik dan vorige week ongesteld?? 
Of ben ik toch nu al weer zwanger???
gewoon even mijn verhaal delen, want ik weet dat ik zsm de vk moet bellen. 

Benieuwd hoe het met jou gaat Ariema

@Rein a heb je de VK inmiddels gesproken? Wat super spannend zeg...ik duim voor je dat het een nieuwe zwangerschap is waar het hormoon van komt! Bij mij was de zwangerschapstest 2,5 weken na de opgewekte miskraam weer negatief. 
Ik heb zelf een lege vruchtzak gehad bij de echo van 8 weken en de miskraam is met behulp van medicijnen opgewekt en begonnen op 1 maart. Ik zit nu 4 weken na de start van de miskraam. Volgens mij heb ik vorig weekend mijn ovulatiegehad. Ik had cervixslijm met een heel klein beetje bloed en 2 positieve ovulatietesten. Geklust natuurlijke nu afwachten... Weet niet zo goed wanneer ik moet gaan testen. Zonder de miskraam had ik nu mijn nod gehad maar omdat mijn eisprong 1 week geleden was zal mijn nod dan ook wel een week later komen..Iemand ervaring?

Ik heb met ongeveer 7 weken een MK gehad op 8 februari. Een vreselijk schok maar mijn lichaam heeft het gelukkig allemaal zelf kunnen regelen daar binnen, daar ben ik dan wel weer heel blij mee. Intussen heb ik een normale periode gehad op 12 maart en verwacht woensdag weer ongesteld te worden. Maar ik heb vermoedens dat ik nu weer zwanger ben, last van de symptomen en een vermoedelijke innestelingsbloeding gehad gisteren. Dus ik hoop dat ik volgende week op deze tijd kan zeggen dat ik weer zwanger ben! Maar het kan zeker wel weer snel gaan. Een lichaam kan zoveel wonderlijke dingen verrichten.

Terug
Bovenaan