Hoe snel zwanger na stoppen met de pil ?

<p>Heehee !</p><p> </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik vroeg me af hoe snel jullie zwanger werden na het stoppen met de pil ?</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">zelf ben ik sinds 1 feb gestopt, wacht nog op mijn eerste echte menstruatie, dit zou rond 5 maart moeten komen gok ik, hoop ik. Wel al een paar keer druk 'bezig' geweest in de tussen tijd. </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. En of er misschien andere zijn die ook net gestopt zijn met de pil. </span></p>
 
Ik ben 1x ongesteld geweest (laatste ronde met pil), ik was de maand daarop direct zwanger. Wij hebben dus behoorlijk geluk gehad en hadden het zéker niet zo snel verwacht. Nu gaan we richting de 13 weken zwanger.
 
Nadat ik gestopt was met de pil ben ik de volgende maand direct zwanger geraakt. Totaal niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Nu 18 weken zwanger. 
 
Na het stoppen direct een mooie regelmatige cyclus (had rekening gehouden met de kans dat het maanden kon duren voor ik weer eens ongesteld zou worden). Dus dat viel mee, daarna na 10 rondes zwanger
 
Gelijk zwanger geworden na het stoppen van de pil. Het was dat ik wat vage zwangerschapssymptomen had, anders had ik niet eens getest. De dag dat ik teste, was ik al 6 weken zwanger. Nu inmiddels 39 weken zwanger, dus we hoeven niet meer zo lang te wachten ? 
 
Terug
Bovenaan