Hoe snel zwanger na stoppen met de pil ?

Hoihoi,
 
Spannend hé als je eenmaal samen de beslissing hebt genomen om ervoor te gaan!
Zelf was ik 8 maanden gestopt met de pil voordat het raak was. Ik heb daarvoor wel 12 jaar aan de pil gezeten..
Na 5 maanden ben ik ovulatietesten gaan gebruiken, daardoor vond ik het zelf prettig om te weten wanneer het “juiste” moment was. Ik bleek een late eisprong te hebben (dag 19 bij cyclus van 28 dagen) 
Veel succes & hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen! 
 
Ik ben eind november gestopt met de pil. Na 1 normale maand was ik de 2e maand zwanger. Sneller dan we gedacht hadden! Ik ben nu 7w 2d.
Het zegt helaas niks over een ander. Veel succes ;)
 
Ik ben eind november gestopt met de pil. Na 1 normale maand was ik de 2e maand zwanger. Sneller dan we gedacht hadden! Ik ben nu 7w 2d.
Het zegt helaas niks over een ander. Veel succes ;)
 
Wat fijn om te lezen dat het bij de meeste allemaal gelukt is, gefeliciteerd daarmee ! 
Ik hoop dat ook wij snel kunnen zeggen dat het gelukt, want dat afwachten is niks voor mij, veel ste lastig ? 
 
Ik ben in week 51 2018 gestopt met de pil en had verwacht dat mijn lichaam moest ontpillen. Van de week een positieve zwangerschapstest in handen dus in ronde 2 zijn wij zwanger geraakt! Nu ruim 4 weken zwanger dus nog heel pril ?
 
Hi xLizzieh,
19 dec 2018 gestopt met de pil. 3 feb mijn eerste NOD gehad. En mijn ak NOD moet rond 6 maart zijn. Aangezien ik 20 feb een positieve ovulatietest had. Dat is dus over 3 dagen. Zo niet, ga ik donderdag/vrijdag maar een test doen.
33 jaar-1e ronde-1e kindje-NOD 6 maart
 
Terug
Bovenaan