Hoe snel zwanger na verwijderen mirena spiraal

Hallo Dames,

Voor 1.5 week terug mijn spiraal laten verwijderen. Eigenlijk direct ongesteld geworden. Eerst heel donker oud bloed daarna heftige bloed verlies. Van Ongeveer 2 dagen. Daarna weer bijna niks. Tot nu toe nog heel lichtjes. Hoe was dat bij jullie na het verwijderen van de spiraal?

Groetjes
 
Hoi Anna en lxx

Zo dat is zeker snel gegaan bij jou. Ik ben 29 oktober ongesteld geworden voor 4 a 5 dagen en op dag 20 een eisprong gehad dat was afgelopen zaterdag  en sinds zaterdag ook lage rugpijn en sinds vandaag opgeblazen gevoel. Stiekem hoop ik dst het in 1 of 2 keer raak is maar we moeten geduld hebben.



Xx

Jaimy
 
Hoi Jaimy,

Heb jij een ovulatie test o.i.d gedaan?of voelde je de eisprong?

Sinds gisteren heb ik geen bloedverlies meer, maar weet niet precies wat mijn cyclus is.

Hoop voor je dat het de eerste keer meteen raak is :) zou leuk zijn !

Ilona

 
Hoi ilona
<p style="text-align: center;">Ik heb idd ovulatie testen gedaan en had dus afgelopen zaterdag mijn eisprong. Dus het is nu maar wachten en wachten.. geen idee hoe mijn cyclus is eigenlijk maar zou dus nu 2 december ongeveer weer ongi moeten worden  maar liever niet natuurlijk hahaha. Als ik jou was zou ik ook ovulatie testen gaan doen dan weet je tenminste hoe en wat ilona en wanneer je ongeveer weer ongesteld moet worden. Ik heb het merk sensitest.</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">Xx jaimy</p>
 
Hai,

Ik heb op 9 november mijn spiraal laten verwijderen.Toen echt 4 dagen ongesteld geweest daarna niet erg meer maar tot vandaag nog steeds een beetje bloed verlies. Donker bloed. Dus wacht het nog even af tot dit weg is. Hoop snel.
 
Hooi.



Ik hoop ook snel voor je dat het beetje bloeden gewoon stopt. Ik heb nu elke keer pijn scheuten vlak bij me baarmoeder dus ik denk dat me lichaam weer aan het voorbereiden is op een ongesteldheid.. we gaan het zien 2 december
 
Terug
Bovenaan