Hoe snel zwanger na verwijderen mirena spiraal

Ja snap ik, ik hoop het voor je! En anders zal het hopelijk ergens in 2017 wel raak zijn! Even goed knallen dus ;-)

Ik heb gisteren mijn spiraal laten verwijderen en werd niet ongesteld toen ik hem had dus ik heb geen idee wat mijn cyclus is.. ik hoop dat ik snel mijn menstruatie krijg :)
 
Oh spannend! Bij mij ging het opzich vrij vlot na het verwijderen dus hoop dat het bij jou net zo snel gaat!

Gaan jullie voor de eerste of ? En hoe oud ben je? Ben lekker nieuwsgierig.. Sorry haha. Kan er met m'n omgeving niet echt over praten want we willen het tussen ons houden zodat er geen druk op komt te liggen. Dus ben heel blij met meiden die in dezelfde periode zitten :)
 
Haha, ik las je reacties ook al in een ander topic. Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Hoop inderdaad dat het snel op gang komt dat zou wel fijn zijn. Ik ben 21 en mijn vriend is 26. Jij bent 23 , bijna 24 toch (dacht ik gelezen te hebben?). Ik snap je helemaal hoor, nu wil je er graag over praten maar mocht het niet lukken dan zijn de vragen uit je omgeving misschien niet zo leuk.

Het zou inderdaad de eerste worden, bij jullie ook? Ik maakte me eerst nogal druk om wat andere zouden vinden als het mag lukken, maar weet nu dat we gewoon moeten doen wat voor ons goed voelt, we hebben alles voor elkaar en het is meer dan welkom. Hoe lang zijn jullie eigenlijk samen? Ja sorry, ik ben ook nieuwschierig :)
 
Ik ben inderdaad bijna 24 (klinkt ouder haha)

Ja, dat is ook iets wat mij bezighoudt.. Hoe reageert de omgeving etc.. M'n naaste familie weet dat ik al vanaf mijn 15e roep dat ik voor mijn 25e het liefst mama wil worden dus voor hun zal het geen verrassing zijn ghehe :)

ik ben 3,5 jaar samen met mijn vriend, jij?
 
Ik heb nooit echt uitgesproken wanneer ik mama zou willen worden. De ouders van mijn vriend waren zelf 27/28 en dat vonden ze te jong, zij drukken ons op het hart om met zijn tweeen te genieten. Ik denk wel dat de meningen verdeeld zijn maar dat alle familieleden het stiekem ook wel leuk zouden vinden. We zijn beide oudste kind, oudste kleinkind etc.

Heel toevallig, wij zijn ook 3,5 jaar samen (sinds 1 juni 2013) en natuurlijk al wat weken/maanden daarvoor maar sinds toen echt een serieuze relatie :)
 
Wat grappig!

De verschillende meningen zul je altijd houden. De een wilt genieten met vakanties, verre reizen etc.. Maar wij willen genieten met een kleintje. En jong mama zijn heeft ook zijn voordelen.
 
Daar heb je zeker gelijk in! Volgende maand gaan we naar Thailand met voor onszelf de gedachte dat dit is wat wij gedaan willen hebben (ja ik heb er veel zin in maar het was geen droom o.i.d.). Inderdaad heeft het voordelen en daarom kiezen we er heel bewust voor :)

Laat je weten als je wil kletsen of er ontwikkelingen zijn? Beetje jammer dat je geen meldingen krijgt van een nieuw bericht op het forum..

Fijne avond!
 
Terug
Bovenaan