Hoe snel zwanger na verwijderen mirena spiraal

Bij mij is eindelijk het bloeden helemaal gestopt v.d week.  Maar volgens mijn cyclus moet ik 9 december weer ongesteld worden.  Dus ben benieuwd ook. Ik ga voor je duimen ;)
 
<p style="text-align: left;">Dat bloeden vlak na het verwijderen van je spiraal is vaak geen ongesteldheid, maar dat komt doordat je spiraal toch ergens ingegroeid is. Het verwijderen heeft dan een soort wondje veroorzaakt. Ik heb zelf na het verwijderen een week bloedverlies gehad,terwijl ik 2 weken later pas echt ongesteld werd.</p>
 
Ik heb 30 augustus mijn spiraaltje laten verwijderen en werd 5 dagen later ongesteld. Ben nu 4,5 week zwanger, echt heel pril maar binnen 3 maanden dus.
 
<p style="text-align: center;">Sorry beetje late reactie. Krijg geen melding als er is gereageerd. Ik was helaas niet zwanger maar 5 december ongesteld geworden en met ovulatie testen afgelopen zaterdag me eisprong gehad dus hopelijk raak geschoten nu en betekent dus dat ik een cyclus van ongeveer 28 dagen ga hebben en hopelijk niet ongesteld word met oud en nieuw. En super leuk anky gefeliciteerd!!!</p>
 
Hoi hoi,



Bij de eerste raakte ik zwanger na 4 mnd. Dat werd helaas een miskraam. 4 mnd later opnieuw zwanger en mijn zoontje is inmiddels 1 jaar en 9 mnd. Gisteren heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en gaan wij rustig aan voor nummer 2
 
Hoi hoi,

Gisteren heb ik mijn spiraal na 3 jaar laten verwijderen. Een heel klein beetje oud bloed, maar mag geen naam hebben eigenlijk.. Nu wacht ik op d'r ongesteldheid, mag van mij wel komen zodat ik erachter kom wat mijn cyclus is..

Succes allemaal :)
 
<p style="text-align: left;">Ik heb in begin november mijn Mirena laten verwijderen. Sindsdien al 2 keer menstruatie gehad en nu voor de 3e keer. Heb dus een cyclus van 24 dagen dus 31 dec hopelijk knallend het nieuwe jaar uit haha. Dan is mijn ovulatie dus wij hopen natuurlijk gelijk zwanger te worden.. Maar het kan ook langer duren helaas FINGERS CROSSED</p>
 
Terug
Bovenaan