Hoe snel zwanger na verwijderen mirena spiraal

Ik ben in de derde cyclus zwanger geraakt. Na het verwijderen van mijn spiraal heb ik twee lange en onregelmatige cyclussen gehad van 51 en 43 dagen. De derde ronde ben ik de Zwanger Worden capsules van Etos gaan gebruiken. Ik had hierover gelezen op internet. Er zit een natuurlijk kruid in wat voor een regelmatige cyclus zou zorgen. Ik besloot dat te proberen en had op dag 14 een eisprong (gezien met ovulatietesten), terwijl ik de eerste twee cyclussen pas veel later mijn eisprong had. Twee weken later testte ik positief en inmiddels ben ik vijftien weken zwanger :)
Bij de eerste duurde het ruim een jaar voordat ik een regelmatige cylcus had, ik had toen jaren aan de pil gezeten. Na een zwangerschap met vroege afbreking werd mijn cyclus toen regelmatig en was ik twee maanden later zwanger van onze zoon. 
Ik geloof dus wel dat je kansen een stuk hoger liggen bij een regelmatige cyclus. Ik weet natuurlijk niet zeker of die capsules van Etos daar echt invloed hebben gehad maar het is wel heel toevallig dat ik precies toen (en voor mij doen zo snel) een regelmatige cyclus kreeg en toen gelijk zwanger ben geraakt. 
 
Heehee,
ik heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen ivm een kinderwens! Ik heb hem ongeveer 2 jaar gehad en voorheen een zeer onregelmatige ongesteldheid, nu is mijn vraag hoe snel het kan gaan voordat wij zwanger kunnen worden. Ik heb gelukkig vandaag een last of pijn meer gehad maar blijft dit zo? 
 
 
Hee hee, 
Ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraal laten verwijderen.
Ik had na het verwijderen geen last van bloedverlies tot ik zaterdagavond ineens ongesteld werd.. en flink ook. Het lijkt een echte menstruatie maar aangezien ik mijn cyclus nog niet ken voel ik me wel wat onzeker. 
 
Hoi op 23 mei me spiraal laten verwijderen, ik had deze 2 jaar.1 weekje wat bloed verloren maar daarna niks meer ook nie ongi geworden.
Inmiddels al 2 testen gedaan maar helaas negatief.Ik weet nie hoe mijn cyclus is. Wat me best onzeker maakt. Ik ben ook de jongste nie meer. Wordt in september al 39 maar toch willen we nog een kleintje.
 
Bij mij was mij cyclus meteen op gang. 
16 maart het spiraaltje laten verwijderen. 
Daarna een paar dagen bloedverlies. 
9 april mega ongesteld geworden en 8 mei had ik een positieve test. 
Het kan dus snel gaan, want inmiddels ben ik 14 weken zwanger. 
 
Ik heb hem in november 2017 er uit laten halen en tot op heden nog geen positieve test gehad! Al wel in de weer met ovulatietesten, maar daar ook nog niet echt een hele positieve test gehad.. wacht deze ronde nog af en dan wil ik naar de huisarts gaan om zeker te weten dat er niks aan de hand is.
 
Ik heb op 28/12 mijn spiraal verwijderd en was op 10/2 voor het eerst zwanger. Er zat dus 1 cyclus tussen. Ik had de spiraal 4 jaar en daarvoor heb ik ruim 10 jaar de pil gebruikt
Helaas is dit geeindigd in een miskraam maar nu ben ik weer 7 weken zwanger, 3 maanden na de miskraam.
 
Aaltsj, ik heb ook een ovulatietest gebruikt en geen positieve test gehad.
Wel met vage streep die ik achteraf maar als positief beschouw, want ik ben toen wel zwanger geworden ? 
Geen positieve test wil dus niet altijd iets zeggen.
 
Bij mijn eerste zwangerschap 9 jaar geleden duurde het 7 maanden voordat ik zwanger werd.
ook dat kan dus erg verschillen. 
 
Terug
Bovenaan