Ik ben in de derde cyclus zwanger geraakt. Na het verwijderen van mijn spiraal heb ik twee lange en onregelmatige cyclussen gehad van 51 en 43 dagen. De derde ronde ben ik de Zwanger Worden capsules van Etos gaan gebruiken. Ik had hierover gelezen op internet. Er zit een natuurlijk kruid in wat voor een regelmatige cyclus zou zorgen. Ik besloot dat te proberen en had op dag 14 een eisprong (gezien met ovulatietesten), terwijl ik de eerste twee cyclussen pas veel later mijn eisprong had. Twee weken later testte ik positief en inmiddels ben ik vijftien weken zwanger .
Bij de eerste duurde het ruim een jaar voordat ik een regelmatige cylcus had, ik had toen jaren aan de pil gezeten. Na een zwangerschap met vroege afbreking werd mijn cyclus toen regelmatig en was ik twee maanden later zwanger van onze zoon.
Ik geloof dus wel dat je kansen een stuk hoger liggen bij een regelmatige cyclus. Ik weet natuurlijk niet zeker of die capsules van Etos daar echt invloed hebben gehad maar het is wel heel toevallig dat ik precies toen (en voor mij doen zo snel) een regelmatige cyclus kreeg en toen gelijk zwanger ben geraakt.
Bij de eerste duurde het ruim een jaar voordat ik een regelmatige cylcus had, ik had toen jaren aan de pil gezeten. Na een zwangerschap met vroege afbreking werd mijn cyclus toen regelmatig en was ik twee maanden later zwanger van onze zoon.
Ik geloof dus wel dat je kansen een stuk hoger liggen bij een regelmatige cyclus. Ik weet natuurlijk niet zeker of die capsules van Etos daar echt invloed hebben gehad maar het is wel heel toevallig dat ik precies toen (en voor mij doen zo snel) een regelmatige cyclus kreeg en toen gelijk zwanger ben geraakt.