Hoe snel zwanger na verwijderen mirena spiraal

Hallo allemaal,

Ik ben 27 en mijn vriend 31. Op 2 nov mijn mirena spiraal laten verwijderen na 3 jr. Wordt onze eerste. Tijdens mijn mirena helemaal niet ongesteld geweest, dus geen idee hoe mijn cyclus zou zijn.

Na verwijderen 2-3 dagen licht gebloed. Daarna na 26 dagen heel heftig ong geworden op 28 nov. Was stiekem wel blij om te weten dat alles nog werkt na 3 jr niet ongesteld. Nu gisteren voor de 2e keer ong geworden na 32 dagen op 29 dec. Wel dus onregelmatige cyclus (tussen 26 en 31 dagen).

Ga dus eigenlijk al ronde 3 in en wil In januari ovulatietesten gaan doen. Verwachte NOD met onregelmatige cyclus tussen 23 en 29 januari(?). Ga denk ik vanaf 7 jan dagelijks ovulatietest doen om hem niet te missen.

Iemand tips of ervaringen met ovulatietesten?

Slik sinds oktober foliumzuur en vanaf 1 januari stoppen mijn vriend en ik met roken, hopen dat dit het zwanger worden gaat helpen!

Jullie ook allemaal succes natuurlijk! Spannenddd! Groetjes, Sparkle1989
 
Hoi Sparkle,

wat spannend! Ik heb mijn spiraal op 22 december laten verwijderen. Nu per dag verschillend, soms wat bruinig bloed, soms heel licht en soms weer niks.. snap er niks van, 2 dagen niks en dan ineens heel helder rood bloed (sorry voor details).. kon het nu niet echt een menstruatie noemen maar wel fijn dat er iets op gang komt, in januari had ik hem ook 3 jaar en werd ook niet ongesteld. Vandaag de hele dag super opgeblazen gevoel dus wie weet komt de "echte" menstruatie er wel aan. Ik heb online testen besteld bij 2-besure.

Hopelijk wordt 2017 een goed jaar!
 

<p style="text-align: left;">Hoi hoi Chantal,</p>
<p style="text-align: left;">Met Jo Jo hier. Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met  jou?</p>
<p style="text-align: left;">En Sparkle hoe is met jou? Al begonnen met de ovulatie testen?</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben helemaal niet meer ongesteld geworden na het verwijderen van mijn spiraal eind november.  Wel wat bloeding na het verwijderen.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb 31 december een test gedaan maar was negatief.  Helaas.</p>
<p style="text-align: left;">Nu verlies ik sinds eergisteren donkerbruin bloed soms wat vlokkerig.  Maar het zet niet door . Dat donkerbruine is ook alleen te zien bij het afvegen.</p>
<p style="text-align: left;">Hoop van jullie te horen</p>
<p style="text-align: left;">X</p>
 
Hoi dames



Ben ik weer. Ik zit nu in ronde 4 dus hopelijk deze ronde raak. Voel nu beetje gerommel bij eierstokken en heb 23e een echo want kan zijn dat ik PCOS heb en dat hoop ik natuurlijk niet.



Xx jaimy
 
Terug
Bovenaan