Hoe snel zwanger na verwijderen spiraal?

Ik heb net de ovulatietesten van Clearblue besteld en ga vanaf dag 8 beginnen.
Voordat ik de spiraal liet plaatsen had ik 3 maanden geen hormonale anticonceptie, met een cyclus van 25, 26 en 28 dagen. 

Hey hoi!
Ik heb mijn spiraal eind januari (2017) eruit laten halen en begin maart was ik al zwanger. Ben in die periode ertussen ook niet eens ongesteld geweest, heel apart. Heb wel 1 dag een beetje bloed gehad, maar misschien dat dit innestelingsbloed was?
Ook heb ik ovulatietesten gebruikt, alleen nooit een positieve gehad omdat ik dus al zwanger bleek te zijn haha.
Zo zie je maar, kan heel snel gaan!

Jeetje @lydS dat is ook wel erg snel. Ben benieuwd wat mij te wachten staat :)

Ik was na het verwijderen van mijn mirena binnen 1,5 maand zwanger. 1 menstruatie gehad, ook een vrij heftige. Inmiddels 38 weken zwanger. 
Succes! 

Ik liet in april mijn mirena verwijderen. Mei wilde ik zelf nog even een hele cyclus afwachten dus daar rekening mee gehouden. Juni gingen we ervoor en toen was het gelijk raak. 

Jeetje, wat een positieve verhalen allemaal..
Gefeliciteerd!

Ik wacht nog even af.. verwacht mijn n.o.d. 6 april. Ben vandaag begonnen met het testen van mijn eisprong.

Ik heb hem in november laten verwijderen omdat we graag een kindje willen, maar helaas nog niet zwanger! Gaan nu ronde 6 in en ben ook van plan om ovulatietesten te kopen!

Vorige jaar juni eruit laten halen en na 4 maanden zwanger geraakt!
Wij hebben geen gebruik gemaakt van ovulatietesten omdat wij gingen ‘proberen’ het los te laten en maar even zien hoe snel het raak zou zijn.
Heel veel succes en plezier deze leuke en spannende tijd.

Terug
Bovenaan