Hoe snel zwanger na verwijderen spiraal?

Dat klinkt heel positief allemaal.
Vind het al zo bijzonder dat m'n lichaam weer baarmoederslijmvlies en alles aanmaakt waardoor ik weer ongesteld werd 1 maand na verwijdering van de spiraal en dat na 14 jaar anticonceptie.

Ik heb 7 jaar de spiraal gehad en twee maanden geleden later verwijderen. Van de week erachter gekomen dat ik zwanger ben!! 4w en 2dagen ☺️☺️ Helemaal blij! Kan dus heel snel gaan

Hallo, ben hier nieuw, en ik ga lekker mee kletsen :) 
Vandaag spiraal verwijderd (het viel gelukkig reuze mee..., ik maakte me een beetje druk omdat het plaatsen nogal pijn deed destijds)... Ik ben benieuwd.!

Heel veel succes gewenst voor iedereen hier..

@#Aaltsje Geen idee.. ik heb nog geen één positieve test in handen gehad terwijl mijn cyclus voor de spiraal 25 à 26 dagen was. Ik zit nu op cyclusdag 16.
Op cyclusdag 8 had ik flink wat slijm met een drupje bloed. Geen idee wat dat betekende. 
Heb wel wat klachten.
Hoe gaat het bij jou??

Ohh dat is wel jammer zeg.. Nouja wie weet is het toch raak! Bij alles denk je al snel ‘zou het?!’

Bij ons even rustig. Moet voor onderzoek omdat ik zoveel pijnklachten heb met/tijdens mijn menstruatie.. heb ‘t eerder al eens aangegeven bij de huisarts omdat ik altijd zoveel pijn heb. Dacht toen aan endometriose en moest van haar bijhouden wanneer de pijn er is. Afgelopen keren was ‘t steeds zo dus nu deze week onderzoeken! Afwachten dus..

Terug
Bovenaan