Hoe snel zwanger?

Hallo dames,

Ik zit op dit moment vaak op het 'zwanger worden' forum, omdat ik sinds een maand met mijn man flink aan het klussen ben (ook sinds een maand met de pil gestopt).
Kom ook op dit forum een kijkje nemen, omdat ik hoop hier binnenkort vaker te 'mogen' komen.

Wat ik me afvroeg, na hoeveel tijd werden jullie zwanger? Dus hoeveel tijd na het stoppen met de pil en hoeveel tijd na het beginnen te proberen (omdat mensen soms pas na paar maanden na het stoppen met de pil echt gaan proberen)

Gr. Debbelientje

Hi Debbelientje,

Ik ben in januari gestopt met de pil en we zijn in eind maart officieel begonnen met klussen, op moederdag mocht ik een positieve zwangerschapstest in handen houden! Dus dat was in de 2e ronde, erg snel dus bij ons, ik hoop dat het bij jullie ook snel mag gaan!

Groetjes Janne
18 weken 6 dagen

Bij de 1e zwangerschap 10 maanden en voor de 2e ruim 2,5 jaar. Uiteindelijk zwanger geraakt dmv IVF, terwijl ons dochtertje toch spontaan is gekomen!

Heel veel succes en ik hoop oprecht dat jullie snel een positieve test mogen hebben!

Liefs, Nicole mv Delani en 11w1d zwanger

Wij waren net als jullie gestopt met de pil en gelijk gaan klussen met het idee het duurt nog wel even voor het zal lukken omdat het bij mijn moeder nogal moeilijk was geweest om zwanger te worden, dus gingen wij ervan uit dat het nog wel even zou duren, maar wij hadden heel veel geluk en waren gelijk zwanger en erg gelukkig!!!

kus Feetje
14 weken 6 dagen

wij waren met sinterklaas gestopt met de pil en eind oktober (na 11 rondes) was het eindelijk zo ver. wij zijn ook meteen "aan de slag" gegaan aangezien het mijn ouders 6 jaar kostte om zwanger te raken van mij, 2,5 jaar van mijn zusjeen 9 mnd voor mijn broertje.

succes!!!

Groetjes,
Petra mv Brenda en Samantha 06-05-2008

Na het stoppen met de pil was ik in de derde ronde zwanger. Januari 2003 gestopt met de pil en januari 2004 is ons zoontje geboren. We zitten nu in ronde 1 voor een tweede kindje.

In december zijn wij gestopt met de NUVA-ring en vanaf toen hebben wij zonder anticonceptie gevreeën. Vanaf april/mei zijn we ook mijn vruchtbare dagen gaan uitrekenen en hebben we er wat meer rekening mee gehouden. Ik ben inmiddels tussen de 6 en 8 weken zwanger (op 7 september eerste echo om te kijken hoe ver ik ben).

Terug
Bovenaan