Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met mijn eerste ben ik in mei gestopt met de pil en was ik in september zwanger. Bij nummer 2 heeft het ongeveer 5 maanden geduurd. Voor zwangerschap nummer 3 (is helaas misgegaan) zijn we ook een maand of 5 bezig geweest. Na mijn miskraam was ik binnen een maand of 4 weer zwanger en ik ben nu zwanger van nummer 4 en dat was in 1 keer raak.
Ik heb echter een aantal vriendinnen bij wie het niet zo snel gaat. Volgens mij duurt het gemiddeld ongeveer een jaar voordat je zwanger bent.
Ik was in september gestopt met de pil (na 10 jaar geslikt te hebben) en bij mij was de pil duidelijk pas na een half jaar uitgewerkt. En toen was ik ook meteen zwanger. Een half jaar dus.
Ik ben half januari gestopt met de pil en na twee maanden was ik zwanger. Ik ben 37jaar en had verwacht dat het wel wat langer zou duren. Wat een geluk! Heb ook een vruchtwaterpunctie gedaan en alles is goed.
Heel veel succes! En mocht je zwanger zijn, geniet ervan!