Hoe snel zwanger?

Ik ben in oktober gestopt met de pil. Heb deze 14 jaar gebruikt. Eind april had ik een positieve test.
Ben nu 21 weken en 3 dagen zwanger.
Omdat ik een zeer onregelmatige cyclus had, kon ik er geen pijl op trekken wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Maar ons weekendje weg in april heeft ons dit wondertje gebracht. Hihi.

Groetjes, Petra

Bij mijn eerste zwangerschap meteen (door de pil heen) voor mijn tweede zwangerschap twee maanden die eindigde in een miskraam en daarna weer direct zwanger. Ik ben nu 4w2d.

Hoi,

Wij zijn in juli 2008 gestopt met de pil, toen over gegaan om condoom omdat we eerst alle pilstoffen uit mijn lichaam wilden (is onzin, maar wilden we toch graag) en zodat mijn cyclus rustig kon herstellen. Vanaf januari 2009 echt druk bezig gegaan met uitrekenen wanneer mijn eisprong is en toen echt actief gaan proberen...
Halverwege maart (rond de verjaardag van mijn man haha) was het raak!!!
Wij verwachten onze kleine 11 december!

xxJxx

Hoi,

Bij de eerste duurde het 3 maanden en bij de tweede ben ik op 12 juli gestopt met de pil te slikken. 16 juli ben ik ongesteld geworden en daarna gelijk zwanger geraakt!! Ik had de pil 2.5 jaar doorgeslikt dus had nooit verwacht dat het zo snel kon gaan.

Groeten,
Thamar

Hoi Debbelientje,

Ik ben nu voor de derde keer zwanger, waarvan er 1 helaas een mk is geworden.

Ik ben 1 mei 2007 gestopt met de pil, 2 maanden gewacht en daarna in 1 keer zwanger(mk).

Na de mk 1 maand gewacht en daarna weer in 1 keer zwanger. ( zoontje geboren op.....1 mei 2008)

Nu 8 mei 2009 gestopt met de pil. 2 maanden gewacht en weer in 1 keer zwanger.

Mijn vriend en ik zijn een SUPERCOMBINATIE!!!!

liefs

Hoi,

Ik ben nu voor de derde keer zwanger. De eerste was een cadeautje, Ik was aan de pil en toch zwanger.

De tweede was het raak bij de derde ronde.

De derde hadden we zoiets van we zien wel wanneer het raak is. Daar hebben we ons niet zo intensief voor ingezet als bij de tweede.

was al een lange tijd van de pil af en toen in de derde ronde zwanger, dit werd een miskraam en vervolgens moest ik aan mijn buik geopereerd worden. We hebben erna geen aandacht aan besteed omdat zwanger worden moeilijker zou zijn en toen plotseling toch zwanger.

Heel veel succes
an 10 weken en 5 dagen

Terug
Bovenaan