Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben persoonlijk niet van de namen die je elke keer moet spellen en moet zeggen zodat mensen weten hoe zehet moeten uitspreken haha. Ik zou het dus gewoon schrijven als hoe julliehet willen uitspreken. Wel zo makkelijk voor jullie en het kind.
Ik moest even denken maar ik zou het uitspreken als kai-ron.
Ben wel benieuwd wat jullie uitspraak is ?
Wat ik hier net ook al lees ben ik ook niet zo van de namen die altijd moeilijkheden opleveren bij de uitspraak. Ik hou van lekker simpel en duidelijk maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.
De naam ziet er zo op papier (scherm) wel leuk uit ?
Dank tot nu toe voor de reacties! Misschien is bijvoorbeeld Keron inderdaad een wat gemakkelijker naam om uit te spreken.
Nee ik heet geen Kae en mijn partner geen Ron
Echt, andere stoere namen zijn welkom. Zou wat zijn als hij evt. vroeger geboren wordt en ik geen naam heb. Ik had eerder eraan moeten beginnen.
Liefs
Ik zou ook Kairon zeggen. Wat vind je van Revin? Ik was fan van zeevannamen.nl, daar kun je ook kijken naar namen die passen bij wat jij leuk vindt, zo kom je nog wat verrassende namen tegen.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om Kaeron als 2e naam te doen.
Ik zou het uitspreken als kaaron.
En ik vind het geen mooie naam. Word ook ingewikkeld voor het kindje als hij steeds moet zeggen hoe je het speld enzo