Hoe spreken ze hun eigen naam uit ...

Wat een ontzettend leuke topic zeg !!!!

We zijn toevallig nèt aan het oefenen met Tygo om zijn eigen naam een beetje goed uit te spreken. Wel moeilijk hoor... hihi, maar aangezien hij al veel woordjes en namen GOED kan zeggen, wordt het ook wel eens tijd voor zijn eigen naam hahahaha.

Tot voor kort was zijn eigen naam nog Toeta of Tuta

Nu, sinds een week of twee, is de naam verbeterd tot Tieko (soms Kieko)

We blijven oefenen hihi.

Groetjes happym (vanuit de ena-laatste nachtdienst, morgen nog en dan ben ik er voor het eerst komende jaar weer vanaf !!! yesyes)

p.s. nog wel grappig is dat (als ik hubbie roep) hij mij nadoet met roepen. Hubbie heet Anton, dus dan gaat het na mij:   ààààton (hij vergeet de "n" halverwege) zoooo schattig en Anton ligt dan altijd in een knup van het lachen.

Skip noemt zichzelf Pip of Pipje. Vinden wij ontzettend lief klinken haha.
En als mama niet reageert op mama dan noemt hij me Noor (haha) en papa Vem (zijn papa heet Remko, maar ik zeg vaak Rem).
De naam van zijn broer is natuurlijk ook wel erg makkelijk, die zegt hij al vanaf dag 1 helemaal goed.

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Jasper noemde zichzelf eerst een tijdje Sapper, maar het wordt nu steeds meer gewoon Jasper. Hij heeft sowieso een grote namentick, want hij onthoud en zegt de namen meteen na nadat hij één keer bij mensen geweest is haha!

groetjes Jacqueline

iris noemt zich zelf ischie eerst was het isch en nu ischie.
de hond heet russell= rusje
 de hond van oma heet terrie = teddie bij haar
fleu is fleur haar nichtje
grappige uitspakken zijn het h van onze kindjes
groeten petra

Terug
Bovenaan