Hoe spreken ze hun eigen naam uit ...

Wat grappig om te lezen zeg! Leuk topic!
Isis noemt zichzelf wel gewoon Isis, maar ze slist een beetje dus het klinkt echt superschattig. En Nika noemt ze Koeka, wat dus inmiddels ook haar koosnaampje is geworden...

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Koeka...  ik bedoel Nika!

Leuk topic!

Tijn noemt zichzelf Tijn, zijn zusje noemt hij dente (bente) en papa noemt hij papa bat (bart). Erg grappig en hij is ontzettend met namen bezig, want hij wil van iedereen weten hoe ze heten en dan gaat hij dat proberen te herhalen.

Groetjes Danelle (26.09)

Van nna, naar nina en nu is het Nynte. Ze krijgt de K nog niet te pakken....
haha...wel grappig om te zien. Haar vriendinnetje Veerle noemt ze Eeja en haar peettante Marlous is Moes...

zo kan ik er nog wel een paar verzinnen, erg leuk om te lezen dit allemaal!

groetjes,
Patty mv Nynke en 20+2 zwanger van meisje 2

Fabio noemt zichzelf Ja-ji-jo. En als ik een foto van hem aanwijs en vraagt wie dat is, zegt ie: jij (omdat ik altijd zeg: dat ben jij) hahaha mooi he?
En mij noemt ie in principe mamma, maar als ie iets van me wil, dan ben ik ineens mammie hihihi....

als ik vraag hoe heet jij, zegt ze Sara en haar achternaam. En deze slimbo roept altijd eerst een paar keer mama als ze wat wil en als ik niet luister (gebeurd nog al vaak...kan niet op de 400 x mama reageren) roept ze Harmke, gewoon bij mijn naam dus.
Hoort wel vreemd uit zo'n klein bekkie.

Terug
Bovenaan