hoe vaak gaan jullie kleintjes in bad?

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al; hoe vaak gaan jullie kleintjes in bad?
Katie gaat nog om de dag.

groetjes Mickey

Hoi,
Bij mij gaat ze elke ochtend in bad. Dit doe ik al vanaf de geboorte.
En soms gaat ze 's avonds met papa of mama mee onder de douche.
Sil

Amy gaat niet zo vaak in bad. Meestal maar 1x in de week. Op zondagochtend. Dat is dan voor ons echt een "familiemoment". Lekker samen met papa en mama badderen.

Doordeweeks gaat ze meestal om de avond met een van ons onder de douche. Daar zijn we in de kraamweek mee begonnen omdat ze haar dag/nacht ritme helemaal omgedraaid had. En nu is ze zo gewend dat als ze onder de douche gaat, ze nog een fles krijgt en dan naar bed. Dan slaapt ze eigenlijk ook binnen 5 minuten.

Groetjes Lilian

Anne gaat om de dag in bad. Soms wordt het bad een douche, of als we in het zwembad zijn douchen we natuurlijk daar. Ons werd aangeraden om niet te vaak in bad te gaan, i.v.m. een droge huid. Maar Anen zweet nogal en het is daarom wel lekker om haar even in bad te doen en ze vindt het zelf ook hartstikke lekker!

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Yara gaat 1 soms 2 keer per week mee in bad of onder de douche, het is maar net hoe het uit komt. Ze gaat zo weing i.v.m. haar eczeem. Ze mag helaas niet vaker.

Hoi,

Daisy gaat als kan iedere dag, maar ik heb ook wel eens geen zin s' avonds en dan laat ik het lekker achter wege. Zo ook met timo.

Liefs van mij en de kids

Willem gaat meestal 2 keer per week in bad of met één van ons mee onder de douche. Soms vaker maar dan alleen omdat het noodzaak is als hij zich weer eens helemaal onder heeft gepoept. Lekker met die borstvoedingsluiers..... Eigenlijk heb ik er gewoon geen tijd voor om hem vaker te badderen. En als ik het vaker doe dan krijgte hij er een droog huidje van dus ik vind het prima zo.  
Chrisja

Lynn gaat om de dag in bad. Toen Kyna een baby was, deed ik haar wel elke dag in bad, maar nu met 2 meiden vind ik het wel genoeg zo!
Kyna doucht trouwens wel elke dag, al is het maar om alleen even af te spoelen, die maakt zichzelf zo vies met buiten spelen!

Terug
Bovenaan