hoe vaak gaan jullie kleintjes in bad?

Hannah gaat meestal 3x per week in bad of douche. Door de week meestal in bad, in het weekend wordt het bad soms een douche met papa of mama.

Hoi,
Isis gaat iedere avond na de fles van 19:00uur in bad; het bed ritueeltje. Isis geniet er erg van en wij ook, daarna pyama'tje aan, even in box, naar bed  en snel zzzzzzzzzzzzzzzz (voor fles van 23:00uur moeten we haar wakker maken)
x Esther (Isis 29-11-06)

Jurian gaat om de dag in bad. Soms neemt een van ons 'm mee onder de douche, als we bijv. nog weg moeten dan is dat net ff iets sneller.

hallo!!

Anniek gaat om de dag in bad. Op de dagen dat ze niet in bad gaat was ik haar met een washandje.

vr.gr. mem van Anniek (15-11-06)

Lonneke gaat dagelijks in bad maar dit omdat ze berg heeft op haar hoofdje en ze daarvoor olie krijgt.
en dat moet eraf gewassen worden.
Anders gaat ze om de 2 á 3 dagen.
Ze heeft een erg droog huidje en als ze nu in bad gaat dan doen we niet elke dat in haar zepen hoor want dat is niet nodig, zegt men.......

Hetty

Hoi,

Ruben gaat bijna elke dag in bad en anders onder de douche met papa. Heerlijk vind hij water. Als we geen tijd hebben voor een bad dan was ik hem. Hij gaat trouwens altijd 's morgens in bad omdat hij er altijd zo wakker van wordt. Heb het wel een paar keer 's avonds geprobeert maar dat werkte niet voor hem.

Groetjes Diana

Ons dochtertje gaat om de dag in bad. Ik deed het eerst elke dag maar ze heeft nu een erg droog huidje en op het cb zeiden ze dat het ongeveer 3 keer per week moet. Maar ik doe dus om de dag. De dag dat ze niet in bad gaat was ik haar even.

Terug
Bovenaan