hoe vaak gaan jullie kleintjes in bad?

Ik doe mijn zoontje Jamie ook om de dag in bad. Op de dagen dat hij niet in bad gaat was ik hem even.

Stephanie

sven gaat om de 3 dagen in bad. hij heeft een gevoelige huidje en kan gewoon niet vaker in bad. ik zeep hem niet elke keer helemaal in. doe dat 1x per week en de rest doe ik een druppeltje badolie in het badje.. ik was ook maar 1x per week zijn haartjes, das meer dan genoeg. hij speelt toch nog niet buiten.

liefs cis

Max (05-12-07) gaat als het kan elke avond met papa in bad, dat is echt hun moment. Ze genieten er allebei van. In het weekend nemen we hem vaak mee onder de douche.

Normaal dus om de dag, maar de afgelopen 3 dagen heb ik haar elke dag even in bad gedaan s'avonds. is misschien helemaal niet nodig maar omdat het zo warm is lijkt me dat voor zo'n kleintje ook wel lekker! Heb wel speciale olie gekocht en olie om haar na het bad in te smeren voor haar droge huidje, die werkt erg goed!

hoi,

mijn baby is blijkbaar de vieste, Jasmijn gaat maar 1x per week in bad en ik moet bekennen dat het nu zelfs 8 dagen geleden is!
Ik snap niet daar jullie daar zin in hebben elke dag of om de dag.
Jasmijn heeft ook maar 2x in de week een poepluier en ze wordt gewoon niet vies. Ze zweet nog niet en haar billen maak ik schoon met babydoekjes. Ze heeft een heel rustige huid en nooit eczeem gehad, waarschijnlijk juist omdat ze zo weinig in bad gaat.
en ze stinkt echt niet!
Als ze straks van alles gaat eten zal e vaker in bad moeten. Ze stopt nu al 2 handen in haar mond als ze net een hap wortel heeft genomen!

groeten Elke (moeder van jasmijn, 6 maanden)

Iedereen moet toch zelf doen wat hij goed vindt?
Ik vind het juist heerlijk om haar elke dag in bad te doen en lekker in te smeren. En zelf geniet zij er ook van. De oudste gaat ook twee keer per dag onder de douche en zelf doe ik dat ook. Daar voel ik mij het prettigst bij.
Ik ben het alleen niet helemaal eens met je opmerking over de rustige huid en de exceem. Mijn dochter heeft ook een heel rustige huid en geen irritaties of exceem, terwijl ze elke dag in bad gaat.
Sil

Hoi,
Liv gaat in bad zoals het uitkomt, Max gaat in principe elke dag in bad of in de douche.
Anneloes, jouw Max is van 05-12-07, dat lijkt me heel bijzonder, bedoel je misschien 5-12-06?
Patricia

Terug
Bovenaan