Hoe vaak / lang kijken jullie kleintjes tv?

Patrick en Ilona kijken ´s morgens tv, ned. 3 tot ong. 8.30 uur. Dan tussen de middag ´de wereld is mooi ´ en nog even als ik  aan het koken ben.
De oudste begint echt films te kijken van disney bijvoorbeeld, dit gebeurt niet dagelijks natuurlijk, maar als hij een film kijkt komt ilona ook op het krukje zitten, ha ha ha.

liefs miranda

Ik vind trouwens in de box voor de tv en dan eten niet echt goed. Je kindje wordt zich niet bewust van eten en gaan vaak meer eten dan goed voor ze is, omdat ze met hele andere dingen bezig zijn. Overgewicht bij kinderen is dan ook vaak te zien.
En het is juist zo leuk, wij zitten 3 keer per dag aan tafel te eten, ik at voor Feline er was ook wel eens op de bank voor de tv hoor, maar met een kind vind ik dat niet kunnen.

groetjes Mariska

ps uiteraard wil ik niemand voor het hoofd stoten, want ieder op zijn eigen manier.

Hoihoi,

Marissa krijgt alleen een boterham voor de tv. Ze zit dan wel in haar kinderstoel of dus in de box. Avondeten doen wij ook gezellig aan tafel zonder televisie aan. Dat vinden we hier ook wel heel erg belangerijk.

groetjes Linda

S'ochtends een half uurtje en voor het avond  eten 15 min.

Voor de geboorte van onze dochter keek ik heel veel tv en zat ik vaak achter mijn laptop in de woonkamer. Nu als ze wakker is doe ik dat niet meer, ik vind het niet goed om constant om haar heen geluiden van de tv om zich heen te hebben.

Ik gebruik nu de momenten dat ze slaapt om tv te kijken of achter de laptop te zitten.

Hallo,

hier staat de TV ook zowat de hele dag aan. Dylano heeft er ook niet veel omkijken naar. Wel als ik hem op Baby TV zet, en Nick Hits. Hij houdt dus ook echt van muziek. Ik zet hem daarop als ik ff bezig ben. Hij is nu ziek, en erg hangerig dus kijkt wel wat vaker TV

Liefs Debby.

Hoi,

Jesse kijkt niet veel tv, Vind ik ook niet nodig. Sochtends kijkt hij wel eens naar de teletubies. S'middags vaak naar sesamstraat(komt wel om een rot tijd) Dat vind hij geweldig.
Laatst moest ik erg lachen, zegt mijn vriend Bert heeft ook een zoon bas, ik snel ook mee kijken. Terwijl jesse niet meer keek en met de blokken speelden. hahaha

Groetjes Linda

http://www.pedagogiek.net/content/     artikel.php?contentID=1856&subname=Algemeen%     20nieuws&sectieNR     =1&&rubriekID=4

http://www.gezondheidsnet.nl/voeding/       nieuws/708/kinderen-eten-vet-voor-tv

Dit zijn 2 links (wel even aan elkaar plakken). Ik wil absoluut niemand voor het hoofd stoten of betweterig overkomen, maar misschien hebben jullie hier nog nooit van gehoord.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan