quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2008 12:10:52&apos😉);
Dat je geen koemelkproducten met ander eten moet combineren is heel bekend hoor! Daarom moet je ook altijd een pauze van een uur aanhouden tussen een fles en hapjes. De koemelk remt namelijk de opname van voedingsstoffen (vooral ijzer en calcium).
Ik vind jou heel betuttelend overkomen , snap dat je het heel goed bedoeld, maar wat je zegt is niet altijd even waar... misschien dat het bij hele jonge baby,s zo werkt maar bij kindjes van 10 maand zeker niet meer hoor, tenzij er een allergie in het spel is, Mijn dochter krijgt dit al zo vanaf 3,5 maand na de groente een beetje yoghurt, nog nooit heeft er iemand wat van gezegd, sterker nog ik zit op meerdere forums waar iedereen het op deze manier doet, ook smiddags na bv fruit of brood een flesje...
Mijn dochter kreeg zo vroeg ( voordat iemand daar over begint) bijvoeding vanwege reflux .....Niemand maar dan ook niemand heeft dit ooit opgemerkt, geen enkele arts die het dan zou moeten weten.. .Ik geloof je zeer zeker wel dat is het niet, maar het zal vast niet zo in iedere situatie zijn... Mijn dochters eetschema is door dietisten bekeken omdat zij niet aankwam vorige maand en er is ook echt niemand geweest die hier iets over heeft opgemerkt, sterker nog als zij de groente ( wat ze heeeel slecht eet) niet eet moet ik haar juist extra yoghurt geven ( en ze krijgt al 150 gram volle yoghurt) ....