Hoe vaak moet je diksap geven op een dag

Ook bij volwassenen remt koemelk de opname van andere voeding.

Maar als een koemelkproduct de enige manier is om meer eten binnen te krijgen, dan kun je niet anders natuurlijk!

Nou dát vind ik dus ook zo vreemd!!
er wordt in het yunio voeding boekje in de schema's aangegeven dat je melk of yoghurt na het groentehapje geeft. En onder het hoofdstukje ijzer staat letterlijk dat je melkproducten beter tussen de maaltijden door kunt geven   aangezien het de opname van ijzer remt hoezo tegenstrijdig??
Ik wist dat het ook voor volwassenen geldt aangezien het ook in de literatuur voor zwangeren meermalen naar voren kwam...

Groetjes Saskia

Eigenlijk is het sowiso allemaal tegenstrijdig, de een zegt dit de ander dat.... wij nemen toch ook een toetje na de maaltijd? ( niet altijd hoor) maar een bakje yoghurt eet ik wel vaker....

Ella heeft inmiddels de laatste fles niet meer , dus zit op 1 fles id ochtend... wij doen nu rond 17.00 uur a 17.30 warm eten en dan uurtje later de yoghurt , meestal ligt ze tussen half 7 en 7 uur al op bed... dan slaapt ze tot 8 a 9 volgende ochtend dan vind ik het wel lekker dat ze het niet zo vlak op elkaar krijgt...

Terug
Bovenaan